פרסום ממומן בפייסבוק

האם אתם משווקים ומפרסמים את העסק שלכם בפייסבוק? מחפשים דרכים להציב את הפרסומים שלכם אל מול האנשים הנכונים? בכל הנוגע לפייסבוק אתם יכולים להגדיר מיקוד אזורי לפרסומים שלכם כך שיתפרסמו באזורים מסוימים לדוגמא: צפון ארץ ישראל, דרום, ישוב ספציפי וכו'.

מיקוד זה עוזר לכם לקוחות פוטנציאליים – אנשים המתגוררים באזור שציינתם, מטיילים באזור או בעלי קשר אליו.

באמצעות הפרסום הממומן של פייסבוק אתם יכולים למצוא משתמשים שרלוונטיים לאזור שלכם על ידי הקשה של המדינה והעיר בה הם מתגוררים ולחשוף אותם לפרסומים שלכם, דבר המועיל במיוחד לעסקים מקומיים.

על מנת לחדד את אפשרויות המיקוד שלהם פייסבוק מאפשרים כרגע למקד את קהל היעד שלכם לפי כתובת ספציפית. בשדה "מיקום" מלאו את הכתובת הרלוונטית למיקום בית העסק שלכם, כך תוכלו ל"משוך" משתמשים בסביבה.

אהבתם את המאמר? שתפו
שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
ווטסאפ
שיתוף ב linkedin
לינקדאין
שיתוף ב email
שליחה במייל

על חשיבות האיכות בכתיבת מאמרים

בתחום קידום אתרים באינטרנט התוכן הוא הדבר החשוב ביותר בהצלחת קידומו של האתר שלכם בתוצאות הראשונות במנועי החיפוש. כיום קיימים הרבה מקדמי עסקים המציעים כתיבת תכנים, אך הבעיה היא שהם לא שמים דגש על איכות המאמרים שהם מפרסמים, אלא מתמקדים בייצור כמויות רבות של תכנים. אמנם, יש חשיבות לתדירות עדכון התכנים באתר לתהליך קידום, אך אסור לשכוח שהאיכות חשובה לא פחות.
מאמר אשר כתוב היטב ימשוך יותר תנועה-מה שאומר שיותר קוראים אכן יבקרו באתר שלכם. זה יהפוך אותו לאטרקטיבי, יותר אנשים ישתפו אותו, וכך גם יגדלו הסיכויים שמפרסמים ירצו להשתמש באתר שלכם.

למה להשקיע בשיווק דיגיטלי לעסק שלך? (10 סיבות חשובות)

אנחנו מדברים פה הרבה על שיווק דיגיטלי ברשתות חברתיות ונותנים הרבה טיפים לניהול נכון של העמוד העסקי. אבל למה בכלל צריך להשתמש ברשת חברתית? בשביל מה צריך את זה בכלל? למה להשקיע את הזמן בחשיבה יצירתית, בנוכחות חברתית ועוד?

צרו איתנו קשר ונתחיל לגייס לקוחות חדשים לעסק שלכם!

הפרטים שלכם ישמשו אותנו אך ורק ליצירת קשר אתכם ולא יעברו לגורם שלישי!