שיווק בפייסבוק שתשמעו רק מהמומחים

האם אתה רוצה לשפר את יכולות השיווק שלך בפייסבוק? האם אתה תוהה באילו טקטיקות המומחים משתמשים?

אם ענית על השאלות האלה לחיוב, כנראה שאתה צריך לקרוא את הכתבה הבאה.

ריכזנו את מיטב המוחות כדי להביא לכם מיטב הטיפים החשובים באמת בשיווק בפייסבוק.

כל יום נעלה טיפ חדש וחשוב בנושא שיווק בפייסבוק, והיום הטיפ הראשון:

השתמשו ב-ActionSprout על מנת לקצר פעולות משתמש

הבעיה המרכזית של מפרסמים היא שהמשתמש נמצא בעיקר בניוז פיד שלו. הוא פחות אוהב לקפוץ ולעבור לדפי פייסבוק אחרים והוא פחות מעורב בהם. החיכוך היחיד שמתרחש בין המשתמש לעמוד עסקי בפייסבוק הוא כאשר המשתמש מקבל עדכון מהדף על הניוז פיד שלו. כלומר, רוב הסיכויים שהמשתמש לא יטרח להכנס לדף עסקי שלכם ולא יהיה מעורב בתוכן שאתם מעלים באופן יזום.

גם כשמדובר בפעילויות שונות כמו תחרויות, הגרלות, חתימה על עצומות והנעות לפעולה שונות, נדרשת מהמשתמש עשיית פעולה כלשהי. מה שאומר שהוא שוב צריך להתרחק מהניוז פיד האהוב שלו ולהכנס לעמוד אחר וכפי שכבר הבנו, זה לא הדבר האהוב על המשתמש לעשות.

הכלי של ActionSprout מבטל את הצורך של מעבר בין דפים ומאפשר למשתמש לעשות את כל הפעולות הנדרשות ישירות בניוז פיד שלו. נוסף לכפתור ה-"לייק", "הגב" ו-"שתף", הכלי הזה מוסיף פעולה נוספת כמו "הרשם", "תמוך", "חתום" ועוד. העמוד היחיד שאליו הם יועברו הינו "דף האישור" כדי להשלים את הפעולה.

ניסיתם את הכלי הזה או כלים דומים? ספרו לנו בתגובות!

רוצים להקפיץ את העסק שלכם? צרו קשר עכשיו!

אהבתם את המאמר? שתפו
שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
ווטסאפ
שיתוף ב linkedin
לינקדאין
שיתוף ב email
שליחה במייל

צרו איתנו קשר ונתחיל לגייס לקוחות חדשים לעסק שלכם!

הפרטים שלכם ישמשו אותנו אך ורק ליצירת קשר אתכם ולא יעברו לגורם שלישי!