לאחרונה פייסבוק הוסיפו שתי אופציות חדשות. האחת מיקוד לפי תחומי עיניין והשניה היא תאריך סיום לפוסט. שתי האופציות האלה מאוד מעניינות ומועילות למי שמשתמש בהן בחוכמה.
מיקוד לפי תחומי עיניין
השתמשו במיקוד לפי תחומי עיניין על מנת למקד את הפוסט שלכם לקהל יעד ספציפי. היתרון במיקוד ספציפי הוא שרק אנשים שמתעניינים בנושא יחשפו אליו ויהיו מעורבים בו. הטקטיקה הזו תעבוד היטב במידה ואתם מכירים טוב את הקהל שלכם.
על מנת להפעיל את אופצייה המיקוד גשו ל: הגדרות עמוד> מיקוד ופרטיות של פוסטים > סמנו וי על תיבת הבחירה
" alt="" width="350" />
וכך זה ניראה:
לדוגמא – לאחר בחירת גיל קהל היעד, המיקוד הצטמצם לאנשים בגילאים שבחרנו:
תאריך סיום לפוסט
קבעו מראש את תוחלת החיים של הפוסט שלכם. כשתאריך הסיום שקבעתם נגמר הפוסט ימחק באופן אוטומטי ולא ישאר בעמוד שלכם. זוהי דרך אפקטיבית לקידום אירועים ופוסטים לזמנים ספציפים.