שיפור תוצאות עמוד הפייסבוק – טיפ 3: השתמשו באפשרויות מיקוד

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

לאחרונה פייסבוק הוסיפו שתי אופציות חדשות. האחת מיקוד לפי תחומי עיניין והשניה היא תאריך סיום לפוסט. שתי האופציות האלה מאוד מעניינות ומועילות למי שמשתמש בהן בחוכמה.

מיקוד לפי תחומי עיניין

השתמשו במיקוד לפי תחומי עיניין על מנת למקד את הפוסט שלכם לקהל יעד ספציפי. היתרון במיקוד ספציפי הוא שרק אנשים שמתעניינים בנושא יחשפו אליו ויהיו מעורבים בו. הטקטיקה הזו תעבוד היטב במידה ואתם מכירים טוב את הקהל שלכם.

על מנת להפעיל את אופצייה המיקוד גשו ל: הגדרות עמוד> מיקוד ופרטיות של פוסטים > סמנו וי על תיבת הבחירה

" alt="" width="350" />

וכך זה ניראה:

לדוגמא – לאחר בחירת גיל קהל היעד, המיקוד הצטמצם לאנשים בגילאים שבחרנו:

תאריך סיום לפוסט

קבעו מראש את תוחלת החיים של הפוסט שלכם. כשתאריך הסיום שקבעתם נגמר הפוסט ימחק באופן אוטומטי ולא ישאר בעמוד שלכם. זוהי דרך אפקטיבית לקידום אירועים ופוסטים לזמנים ספציפים.

רוצים לקבל טיפים ומידע ישירות למייל?

הירשמו לרשימת התפוצה שלנו

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

שיווק בפייסבוק

בעלי מסעדות? איך תגייסו יותר לקוחות למסעדה שלכם?

בין אם אתם מעוניינים לקדם באינטרנט מסעדה, בית קפה, בר או פאב, אתם ודאי מודעים לכך שבחוץ כיום קיימת לא מעט תחרותיות, בלשון המעטה. וכשמעוניינים לצלוח את התחרותיות העסקית העזה שם בחוץ, חשוב להסתייע במקצועני קידום אתרים, שיווק דיגיטלי, פרסום באינטרנט ועוד. למעשה, יהיה כדאי "לתקוף" את התחרותיות במספר זירות פרסום דיגיטליות שונות. בואו נדבר על זה.

בואו נדבר

מלאו את הטופס ואנחנו ניצור עמכם קשר בהקדם
הפרטים שלכם ישמשו אותו אך ורק כדי לחזור אליכם ולעולם לא יועברו לצד שלישי