שיפור תוצאות עמוד הפייסבוק – פרסמו את הפוסט שלכם בזמן הנכון

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

טיפ מס' 4:

אם לא תפרסמו את עדכוני הפייסבוק שלכם בשעות בהן יש סבירות גבוהה שקהל היעד שלכם יראה אותם, לא תוכלו לצפות למעורבות טובה. מהו הזמן הנכון לפרסם בו, תשאלו? ובכן, התפלגות השעות תלויה בקהל היעד שלכם.

תוכלו לבדוק את הנתונים שפייסבוק מספקת לכל עמוד עסקי (כפי שתוכלו לראות בתמונת הנושא), הנתונים מציגים מתי העוקבים שלכם מתחברים לפייסבוק. נתונים לכל יום בשבוע מתפרסמים בהתאם לזמנים בהם פירסמתם את הפוסטים שלכם ובהתאם לכמות התגובות שקיבלתם.

אומנם מדובר בשיטה יעליה למדי, אך כדאי לזכור שהנתונים לא תמיד מצליחים לצייר את התמונה בשלמותה. אל תתעלמו מהאינסטיקטים שלכם, חישבו על קהל היעד שלכם ועל המידע שיש לכם עליהם והניחו למידע הזה להנחות אתכם בנוסף לנתונים שפייסבוק מפרסם.

לדוגמא, אם אתם מודעים לכף שקהל היעד שלכם מורכב מאמהות עובדות, שעות הפסקת הצהריים והערבים הם ככה הנראה הזמנים האפקטיביים ביותר בהם תוכלו לפרסם את הפוסטים שלכם, בגלל שאלו הן השעות בהן יהיו בהפסקה.

העצה שלנו אליכם היא לפקסם את הפוסט שלכם חצי שעה לפני הזמן האופטמלי. אם מרבית העוקבים שלכם מתחברים לפייסבוק בשמונה בערב, הפוסט שלכם צריך להתפרסם ב-7:30. בצורה הצורה כאשר עוקבים שלכם יתחברו לרשת החברתית הפוסט שלכם ככל הנראה יופיע בעמוד הבית שלהם.

רוצים לקבל טיפים ומידע ישירות למייל?

הירשמו לרשימת התפוצה שלנו

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

שיווק בפייסבוק

בעלי מסעדות? איך תגייסו יותר לקוחות למסעדה שלכם?

בין אם אתם מעוניינים לקדם באינטרנט מסעדה, בית קפה, בר או פאב, אתם ודאי מודעים לכך שבחוץ כיום קיימת לא מעט תחרותיות, בלשון המעטה. וכשמעוניינים לצלוח את התחרותיות העסקית העזה שם בחוץ, חשוב להסתייע במקצועני קידום אתרים, שיווק דיגיטלי, פרסום באינטרנט ועוד. למעשה, יהיה כדאי "לתקוף" את התחרותיות במספר זירות פרסום דיגיטליות שונות. בואו נדבר על זה.

מגיע לך יעוץ ללא עלות!

פשוט ממלאים את הטופס ואחד היועצים שלנו יחזור אליכם עם עצות רלוונטיות לחיזוק השיווק של העסק שלכם!
הפרטים שלכם ישמשו אותו אך ורק כדי לחזור אליכם ולעולם לא יועברו לצד שלישי