שיפור תוצאות עמוד הפייסבוק – פרסמו את הפוסט שלכם בזמן הנכון

אולי ייעניין אתכם גם

טיפ מס' 4:

אם לא תפרסמו את עדכוני הפייסבוק שלכם בשעות בהן יש סבירות גבוהה שקהל היעד שלכם יראה אותם, לא תוכלו לצפות למעורבות טובה. מהו הזמן הנכון לפרסם בו, תשאלו? ובכן, התפלגות השעות תלויה בקהל היעד שלכם.

תוכלו לבדוק את הנתונים שפייסבוק מספקת לכל עמוד עסקי (כפי שתוכלו לראות בתמונת הנושא), הנתונים מציגים מתי העוקבים שלכם מתחברים לפייסבוק. נתונים לכל יום בשבוע מתפרסמים בהתאם לזמנים בהם פירסמתם את הפוסטים שלכם ובהתאם לכמות התגובות שקיבלתם.

אומנם מדובר בשיטה יעליה למדי, אך כדאי לזכור שהנתונים לא תמיד מצליחים לצייר את התמונה בשלמותה. אל תתעלמו מהאינסטיקטים שלכם, חישבו על קהל היעד שלכם ועל המידע שיש לכם עליהם והניחו למידע הזה להנחות אתכם בנוסף לנתונים שפייסבוק מפרסם.

לדוגמא, אם אתם מודעים לכף שקהל היעד שלכם מורכב מאמהות עובדות, שעות הפסקת הצהריים והערבים הם ככה הנראה הזמנים האפקטיביים ביותר בהם תוכלו לפרסם את הפוסטים שלכם, בגלל שאלו הן השעות בהן יהיו בהפסקה.

העצה שלנו אליכם היא לפקסם את הפוסט שלכם חצי שעה לפני הזמן האופטמלי. אם מרבית העוקבים שלכם מתחברים לפייסבוק בשמונה בערב, הפוסט שלכם צריך להתפרסם ב-7:30. בצורה הצורה כאשר עוקבים שלכם יתחברו לרשת החברתית הפוסט שלכם ככל הנראה יופיע בעמוד הבית שלהם.

אהבתם את המאמר? שתפו
שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
ווטסאפ
שיתוף ב linkedin
לינקדאין
שיתוף ב email
שליחה במייל

מיקוד אורגני בפייסבוק

 היית רוצה שלפוסטים שלך בעמוד העסקי תהיה יותר מעורבות מהקהל? היית רוצה לקבל יותר אינטקציה מהקהל

צרו קשר

מלאו את הטופס ויחד נבנה לעסק שלכם אסטרטגיית שיווק מנצחת!

*המידע שלכם ישמש אותנו אך ורק ליצירת קשר עםמכם ולעולם לא יועבר לצד שלישי

בואו נדבר

מלאו את הטופס ואנחנו ניצור עמכם קשר בהקדם
הפרטים שלכם ישמשו אותו אך ורק כדי לחזור אליכם ולעולם לא יועברו לצד שלישי