10 טיפים בסיסיים לניהול עמוד פייסבוק

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

היום החלטנו לחזור ליסודות ולתת לכם 10 טיפים בסיסים בהחלט לעבודה במדיה החברתית.

דף עסקי הוא בשביל עסקים. יוזר פרטי הוא בשביל אנשים אינדיבידואלים. זכרו את ההבדל הזה מכייוון שפייסבוק יסגרו לכם יוזר פרטי המתפקד בעסק. כן, פייסבוק יודע הכל.

  1. השתמשו באפשרויות שפייסבוק נותן לכם. שימו תמונת פרופיל טובה, תצרו אודות, הוסיפו לינקים לאתרים חיצוניים רלוונטים.

  2. הוסיפו תמונות. תמונות מאפשרות לאנשים להבין על מה העסק שלך מדבר ולהבין שמדובר ביותר מסתם לוגו. העלו תמונות מארועים, ישיבות, דמואים או תמונות של יומכם המדהים והראוי להערצה וקנאה.

  3. היו אנושיים. אל תעלו פוסטים על גבי פוסטים על נושאים שלא יעניינו את הסבתא של העוקב שלכם. לא הכל סובב סביבכם, שאלו שאלות, צרו אינטרקציה, השיבו לתגובות ועוד!

  4. שתפו פוסטים של אנשים אחרים. שיתוף פוסטים כזה יוצר מעורבות גבוהה יותר ומעיד על כך שאתם מעריכים גם דעות של אנשים אחרים.

  5. חברו בין הפלטפורמות שלכם. כתבתם פוסט בבלוג שלכם? תעלו אותו בעמוד שלכם! כך תקבלו חשיפה רבה יותר לבלוג או לאתר שלכם.

  6. צרו תחרויות, הגרלות ועוד! כל אלה יוצרים חשיפה ומעורבות גבוהה יותר. תשימו לב שפתאום גם עוקבים שקטים מתחילים להתעורר ולהשתתף.

  7. עדכנו את העמוד בצורה סדירה, לא מידי פעם. כך תרגילו את העוקבים שלכם לכמות תוכן מסויימת. תשימו לב שפתאום יתחילו להיות לכם עוקבים נאמנים שמשתתפים ומעורבים בסטטוסים שלכם. זכרו עוקב נאמן של היום הוא הלקוח של מחר.

  8. השתמשו בכלי התובנות שפייסבוק מציע על מנת לנטר את הפעילות בדף שלכם. זה כלי טוב להבנת התנהגות העוקבים במידה ותרצו לעשות קמפיין ממומן בהמשך הדרך.

  9. תהיה רלוונטי. פרסם פוסטים שנותנים ערך לעוקבים שלך יחד עם פוסטים "בשביל הכיף" שנותנים אוירה לעמוד שלך. שורה תחתונה, שלב פוסטים רלוונטים לעסק שלך יחד עם פוסטים מצחיקים / אווירתיים / לא קשורים ישירות לעסק שלך.

האם אתם מיישמים חלק מהטיפים שנשתנו לכם? ספרו לנו בתגובות!

רוצים להקפיץ את העסק שלכם? צרו איתנו קשר עכשיו!

רוצים לקבל טיפים ומידע ישירות למייל?

הירשמו לרשימת התפוצה שלנו

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

שיווק בפייסבוק

בעלי מסעדות? איך תגייסו יותר לקוחות למסעדה שלכם?

בין אם אתם מעוניינים לקדם באינטרנט מסעדה, בית קפה, בר או פאב, אתם ודאי מודעים לכך שבחוץ כיום קיימת לא מעט תחרותיות, בלשון המעטה. וכשמעוניינים לצלוח את התחרותיות העסקית העזה שם בחוץ, חשוב להסתייע במקצועני קידום אתרים, שיווק דיגיטלי, פרסום באינטרנט ועוד. למעשה, יהיה כדאי "לתקוף" את התחרותיות במספר זירות פרסום דיגיטליות שונות. בואו נדבר על זה.

מגיע לך יעוץ ללא עלות!

פשוט ממלאים את הטופס ואחד היועצים שלנו יחזור אליכם עם עצות רלוונטיות לחיזוק השיווק של העסק שלכם!
הפרטים שלכם ישמשו אותו אך ורק כדי לחזור אליכם ולעולם לא יועברו לצד שלישי