16 סיבות לכתוב בלוג לעסק שלך

הרבה עסקים כותבים בלוגים. מדוע הם עושים את זה? האם יש בכך תועלת? אספנו לכם 16 סיבות מדוע כדי לכם להתחיל לכתוב בלוג לעסק שלכם עוד היום!

  1. כתיבת בלוג היא משימה די פשוטה לחיבור עם הלקוחות שלך. אתם יכולים לחלוק איתם את מחשבותיכם והבלוג מהווה ערוץ ישיר בניכם לבין הלקוחות.

  2. מנועי החיפוש אובים אוהבים תוכן בעל ערך ולכן כתיבת פוסטים לבלוג שלכם רק תתדלק את ה-SEO לסריקת מנועי החיפוש.

  3. אתה לא צריך להיות מעצב מקצועי. כיום קיימות פלטפורמות ידידותיות למשתמש כמו וורדפרס ובלוג ספוט שלא דורשים להוציא ממך את המעצב הפנימי שלך.

  4. נעשו מחקרים בנושא והוכח כי לעסקים שמתחזקים בלוג יש יותר לקוחות!

  5. כתיבת בלוג נותנת לעסק של "קול". הבלוג נותן מרחב לדבר על המוצרים שלכם, על השירותים שלכם. זה נותן את הטון לעסק שלך והכי חשוב את האישיות.

  6. באמצעות הבלוג אתם יכולים לחלוק את תחומי המומחיות שלכם. כך תוכלו למתג את עצמכם כבעלי ידע ולהיחשב כמנהיגי דיעה.

  7. בלוג יוצר דו כיווניות בינכם לבין הלקוחות והעמיתים לתעשייה. הבלוג מעודד אינטרקציה, הערות ומשוב.

  8. בלוג גורם לך לחשוב. לחשוב על נושאים מעניינים, על התעשייה שלך, על הלקוחות שלך ועל העולם שמסביבך!

  9. הבלוג שומר אותך ממוקד על אסטרטגיית שיווק התוכן שלך. עליך ליצור לוח זמנים ולעמוד בו על מנת שתוכל ליצור תוכן תכליתי בצורה רצופה.

  10. יחסי ציבור בחינם! לעיתים קרובות מראיינים בלוגרים על ידי עיתונאים מומחים, מה גם שאתם יוצרים קשרים חדשים עם אנשים בתעשייה ויכולים למנף פרסומים לטובתכם.

  11. בלוג בונה אמון, מערכות יחסים ומכירות. לקוחות יראו בכם משאב מידע אמין בתחום שלכם ויבואו לקנות ממכם.

  12. בלוגים מחדדים את המיקוד העסקי שלכם. על מנת ליצור בלוג צריך לחדד את האסטרטגיה. כלומר להגדיר מי אתם כבלוג. זכרו, אין פוקוס ספציפי, אין קוראים בבלוג.

  13. בלוג עוזר לכם להשאר בראש הפרמידה. אתם מעורים בעיניינים ויודעים מה הטרנדים והחדשות האחרונות. זה גורם לכם להיות מנהיגים ולא עוקבים.

  14. אתם יכולים לספר את הסיפור שלכם. בלוג הוא מקום מצויין להציע תובנות, לספק מה הפילוסופיה שלכם, לחשוף את העוקבים ל"אחורי הקלעים" של העסק שלכם. להראות להם מי הם העובדים מאחורי המותג. תוכלו לחלוק עם העוקבים משהו התחלתם את העסק וכיצד אתם מתמודדים עם דברים שונים.

  15. בלוג הוא השקעה חסכונית. כל פוסט שאתם מפרסמים הוא נכס בטווח הארוך כיוון שהוא עוזר לכם לבנות מודעות למותג, לשירותים והמוצרים שלכם.

  16. בלוג נותן לך תובנות על הקהל שלכם. ניתוח הבלוג יתן לכם לעקוב אחרי הקוראים שלכם, לראות מה שיעור הלייקים לכל פוסט, להבים אילו נושאים פופולארים יותר ופחות.

אהבתם את המאמר? שתפו
שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
ווטסאפ
שיתוף ב linkedin
לינקדאין
שיתוף ב email
שליחה במייל

בואו ניקח אותו יחד לשלב הבא, ונתחיל לגייס לקוחות חדשים כבר היום!

צרו איתנו קשר ונתחיל לגייס לקוחות חדשים לעסק שלכם!

הפרטים שלכם ישמשו אותנו אך ורק ליצירת קשר אתכם ולא יעברו לגורם שלישי!