3 טיפים לשימוש נכון בקבוצות בפייסבוק לצורך קידום עסקי

כך תבנו קבוצה משפיעה בפייסבוק.

אם אתם מעוניינים לייצר קהילה וירטואלית מבוססת כדאי שתשקלו את הקבוצות של פייסבוק.
הקבוצות השונות בפייסבוק יכולות לתמוך את בנייתה של הקהילה שלך ואת המטרות השיווקיות של העסק שלך במספר דרכים.
במאמר זה נפרט שלוש דרכים בהן הקבוצות השונות בפייסבוק יכולות לתרום לעסק שלכם!

  1. יצירת קהילה מגובשת סביב אירוע מסוים
    יצירת קבוצה הסובבת סביב נושא הקשור לעסק שלכם תיצור קהילה מגובשת של קהל איכותי.
    הקבוצה תהווה פלטפורמה לחברי הקבוצה לתקשר זה עם זה ואתכם, תשמש ליצירת קשרים ולהתדיינות פורה.
    במקרים רבים, אתם כבעלי עסקים תרגישו שהתקשורת עם הלקוחה שלכם תהיה קלה ונינוחה יותר באמצעות הקבוצות השונות מפייסבוק מאשר באימייל.
    יצירת הקבוצה סביב אירוע ספציפי שהתרחש /עתיד להתרחש תאפשר לכם תקשורת אישית ונגישה יותר עם הלקוחות שלכם ותקדם את מטרות העסק.

2. יצירת קבוצה בעבור תוכנה, מוצר או שירות שאתם מספקים.
הקבוצה תעניק ערך מוסף לעסק שלכם. הקבוצה תאפשר לכם לקבל פידבק בזמן אמת מהגולשים ובכך למעשה תעזור לכם להבין טוב יותר מה הצרכנים שלם צריכים, מה הם אוהבים ולמה הם פחות מתחברים.
התגובות שהמוצר שלכם יזכה להם ימקדו אותכם בתהליך השיפור וההתייעלות של העסק שלכם לפני שתשיקו את המוצר הבא.

3. יצירת קבוצה לקשרים עסקיים
אם אתם מתקשים למצוא קבוצה ברחבי הפייסבוק העונה באופן מדויק על הצרכים שלכם זכרו שככל הנראה אינכם היחידים – לכן אל תחששו ליצור קבוצה משל עצמכם.
לפני שאתם מקימים את הקבוצה שלכם אנחנו ממליצים שתתייעצו עם הקולגות שלכם והחברים שלכם ובדקו  לאיזה קבוצות הם משתייכים, הסיבה לכך נובעת שלא כל הקבוצות נוצרות תחת אותם התנאים.
יש קבוצות שנוצרו לצורכי פרסום ושיווק וכאלו אשר בעלות חוקים מחמירים נגד פרסום אשר סובבות סביב נושא מסוים. הקדישו זמן לחקור את הקבוצות השונות והבינו מה הן מציעות וכך תבינו טוב יותר כיצד להקים את שלכם.

אהבתם את המאמר? שתפו
שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
ווטסאפ
שיתוף ב linkedin
לינקדאין
שיתוף ב email
שליחה במייל

על חשיבות האיכות בכתיבת מאמרים

בתחום קידום אתרים באינטרנט התוכן הוא הדבר החשוב ביותר בהצלחת קידומו של האתר שלכם בתוצאות הראשונות במנועי החיפוש. כיום קיימים הרבה מקדמי עסקים המציעים כתיבת תכנים, אך הבעיה היא שהם לא שמים דגש על איכות המאמרים שהם מפרסמים, אלא מתמקדים בייצור כמויות רבות של תכנים. אמנם, יש חשיבות לתדירות עדכון התכנים באתר לתהליך קידום, אך אסור לשכוח שהאיכות חשובה לא פחות.
מאמר אשר כתוב היטב ימשוך יותר תנועה-מה שאומר שיותר קוראים אכן יבקרו באתר שלכם. זה יהפוך אותו לאטרקטיבי, יותר אנשים ישתפו אותו, וכך גם יגדלו הסיכויים שמפרסמים ירצו להשתמש באתר שלכם.

צרו איתנו קשר ונתחיל לגייס לקוחות חדשים לעסק שלכם!

הפרטים שלכם ישמשו אותנו אך ורק ליצירת קשר אתכם ולא יעברו לגורם שלישי!