5 הרגלים גרועים שיהרסו את קידום המדיה החברתית שלכם

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

המדיה החברתית הינה כלי חזק מאוד לעסקים בכל גודל ויכולים לתרום רבות לבניית המותג שלך. פרסום התוכן הלא נכון, יכול להרוס את התדמית שלכם. אספנו בשבילכם כמה הרגלים מגונים שבטוח עשיתם בשלב כלשהו בדרך:

1| התמקדות בכמות ולא באיכות

לפעמים אנחנו נתפסים יותר מידי על מספרים. "כמה עוקבים יש לנו?", "כמה לייקים קיבלנו על פוסט?".

לפעמים אנחנו מקדישים את רוב מאמצינו בקידום הכמות במקום קידום האיכות.

עדיף שיהיו לכם 1,000 עוקבים שאוהבים את המותג ומדברים עליו מאשר 5,000 עוקבים שרק לעיתים רחוקות עוסקים בך. מה שקורה כתוצאה מכך הוא שאתם מפרסמים סירטונים מטופשים, ממים, סרטונים של חתולים וכו'. עצרו וחישבו לפני שאתם מפרסמים פוסט, שאלו את עצמכם – האם לפוסט שלי יהיה ערך כלשהו לאנשים שאני שואף לעשות איתם עסקים?

2| עצלנות

בפייסבוק למשל, יש כמעט מיליארד משתמשים פעילים ברמה היומית. כולם רודפים אחרי החדשות האחרונות, אחרי הטרנדים האחרונים וכו'. העוקבים שלך לא מעוניינים לראות מה פרסמת אתמול או שלשום, כי זה כבר לא רלוונטי, זה החדשות של אתמול. אתה תמיד צריך להיות עם יד על הדופק, לא להתעצל ולפרסם פוסטים מעניינים ואכותיים. אף אחד לא מצפה ממך לכתוב ברמה השעתית או היומית אבל אתה צריך להכיר את הקהל שלך ולפרסם בתדירות שתספק אותם.

3| גאוותנות

לעולם, לעולם,ל-ע-ו-ל-ם (!) אל תתווכחו עם עוקבים / לקוחות על גבי המדיה החברתית. כשעוקב מעביר ביקורת, העבירו את השיחה מיידית למקום אחר (למייל למשל). אל תקחו ביקורת בצורה קשה, אלא ככלי של ביקורת בונה. תבינו מה הלקוחות שלכם פחות אוהבים ונסו לשפר.

4| קינאה

אל תהיו מוסחים על ידי המתחרים שלכם, אל תשוו את עצמכם אליהם והפוך. אם אתם כבר בעיניין של "לארוב" למתחרים, כדי שתפנו את האנרגיה הזו כלפי הלקוחות שלכם. ככל שתיראו דומים למתחרים שלכם, כך תתקשו יותר למצות את הפוטנציאל של המותג שלכם וכמובן יהיה קשה יותר ללקוח להבדיל בין שני העסקים.

5| קידום עצמי מופרז

המנעו מהפיתוי לפרסם פוסטים בלתי פוסקים על עצמכם (כן, כן, כדור הארץ לא מסתובב סביבכם).

השתמשו בחוק ה-70-20-10:

70% מהזמן פרסמו פוסטים שתורמים לבניית המותג כמו: טיפים, כתבות מומחים, ארועים מקומיים וכו'.

20% מהזמן פרסמו פוסטים אחרים ושונים, שיתופים של דברים מעניינים למשל.

10% מהמזמן השקיעו בלקדם את עצמכם – הראו מוצרים, מכירות, הטבות והנחות וכו'.

רוצים להקפיץ את העסק שלכם? צרו קשר עשיו!

רוצים לקבל טיפים ומידע ישירות למייל?

הירשמו לרשימת התפוצה שלנו

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

שיווק בפייסבוק

בעלי מסעדות? איך תגייסו יותר לקוחות למסעדה שלכם?

בין אם אתם מעוניינים לקדם באינטרנט מסעדה, בית קפה, בר או פאב, אתם ודאי מודעים לכך שבחוץ כיום קיימת לא מעט תחרותיות, בלשון המעטה. וכשמעוניינים לצלוח את התחרותיות העסקית העזה שם בחוץ, חשוב להסתייע במקצועני קידום אתרים, שיווק דיגיטלי, פרסום באינטרנט ועוד. למעשה, יהיה כדאי "לתקוף" את התחרותיות במספר זירות פרסום דיגיטליות שונות. בואו נדבר על זה.

מגיע לך יעוץ ללא עלות!

פשוט ממלאים את הטופס ואחד היועצים שלנו יחזור אליכם עם עצות רלוונטיות לחיזוק השיווק של העסק שלכם!
הפרטים שלכם ישמשו אותו אך ורק כדי לחזור אליכם ולעולם לא יועברו לצד שלישי