מעסק קטן למותג עוצמי

המחמסים

המחמסים

המסעדה הגיע אלינו כאשר הם פתחו בבקשה שניצור להם תוכן ונערוך להם קמפיינים

24%

גידול בהכנסות

256

אלף צפיות בסרטונים

3000

עוקבים אחרי המותג

450

הזמנות דיגיטליות בחודש

האתגר

בתחילת הדרך, הלקוח שלנו הזמין אותנו לפגישה והגענו למסעדה שעדיין הייתה בשלבי התפתחות ראשונים, ממש לאחר ההקמה. 

עמדו מולנו מספר אתגרים קריטיים:

  • מותג חדש לחלוטין שמנסה לחדור לשוק העירוני
  • תחום המסעדנות אינו פשוט בכללותו ופרט תחום כמו חומוסיה, מה שדרש מאיתנו ליצור תרבות צריכה למוצר
  • מיקום בעייתי שדרש מאיתנו להוביל לקוחות למתחם ללא מקומות חניה ובחלק הפינתי והפחות פעיל של המתחם
  • תחרות מבית מספר רשתות גדולות בתחום

 

האתגרים שעמדו בפני העסק החדש היו ועדיין חלקם קיימים, ונדרשה טכניקה ייחודית להתגברות על האתגרים!

הכלים שעמדו לרשותינו

כחלק מתהליך הבניה של אסטרטגיית השיווק הגענו למספר מסקנות רלוונטיות לגבי הכלים בהם אנחנו יכולים להשתמש.

מדיה חברתית באה לטובתינו כאשר רצינו להגיע לתודעה מקסימלית בעלויות נמוכות. 

והחלק הטוב ביותר, הלקוח שלנו ידע לחלוק איתנו את כיוון החשיבה ונתן לנו את האופציה לייצר לו תוכן איכותי שמשך אליו מתעניינים ראשונים!

תוכן וידאו איכותי

הדבר הראשון שהבנו שאנחנו צריכים לטפל בו, הוא החשיפה של העסק החדש לקהל העירוני, והדרך הטובה והיעילה ביותר לעשות את זה הייתה וידאו וקמפיין ממוקד לצפיות בסרטונים שלנו!

46,685

צפיות בממוצע

6,467

מעורבות בסרטונים

158

הזמנות טלפוניות

49

תגובות בממוצע לפוסט

בניית אתר אינטרנט

הגענו למסקנה שבגלל המיקום של המסעדה, אנחנו רוצים להגיע לכמה שיותר בתי אב לביצוע הזמנת משלוח. בשביל זה בנינו אתר אינטרנט שמספר את הסיפור של המסעדה ומכיל את התפריט המיוחד מה שגרר אחריו יותר ויותר הזמנות למשלוחים.

46,685

צפיות בממוצע

6,467

מעורבות בסרטונים

158

הזמנות טלפוניות

49

תגובות בממוצע לפוסט

להחיות את האינסטגרם

הגענו למסקנה שבגלל המיקום של המסעדה, אנחנו רוצים להגיע לכמה שיותר בתי אב לביצוע הזמנת משלוח. בשביל זה בנינו אתר אינטרנט שמספר את הסיפור של המסעדה ומכיל את התפריט המיוחד מה שגרר אחריו יותר ויותר הזמנות למשלוחים.

46,685

צפיות בממוצע

6,467

מעורבות בסרטונים

158

הזמנות טלפוניות

49

תגובות בממוצע לפוסט