2 דרכים ללמוד מהמתחרים שלכם באמצעות הרשתות החברתיות

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נוהגים לתהות איך המתחרים שלך משתמשים ברשתות החברתיות ומנצלים אותן לטובתם?

האם חקרת מה "עובד" ו"מוכר" לעסקים אחרים בתחום שלך? אם תבצע ניתוח מקיף של המאמצים שהמתחרים שלך משקיעים ברשתות החברתיות תוכל להסיק תובנות מעמיקות לשיטות השיווק שלך ברשת. במאמר זה תגלו שתי דרכים פשוטות לגלות כיצד המתחרים שלך מתעלים את הרשתות החברתיות עד תום.

  1. מצאו את תחומי העניין שהגולשים שיתפו: הגרף של פייסבוק הוא כלי שימושי ביותר העוזר להבין מה "עובד" עבור מותגים וחברות שונות ברחבי הפייסבוק. אחת הדרכים לאסוף מידע שימושי על המתחרים הוא לחפש אחר תחומי העניין של גולשי פייסבוק אשר עוקבים אחר המותגים המובילים בתחום. איסוף המידע הנ"ל יעזור לכם לזהות תוכן שעלול למשוך את הקוראים והעוקבים שלכם. חיפשו תחומי עניין שונים וזהו אנשים אשר חולקים את אותם תחביבים.

  1. הדרך הטובה ביותר לעקוב אחר הפעילויות של מותגים מתחרים היא על ידי שימוש ב Fanpage Karmaקיימות שתי גרסאות של הכלי האחת בתשלום והשניה בחינם. אנו ממליצים להתנסות קודם כל בכלי החינמי. הכלי מספק את תוצאות הצפיות והשיתופים של כל פוסט זכה לו במהלך השבוע כך תוכלו להסיק מסקנות לדוגמא: יום רביעי הוא היום הפופולרי ביותר שכדאי לפרסם בו.

רוצים לקבל טיפים ומידע ישירות למייל?

הירשמו לרשימת התפוצה שלנו

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

שיווק בפייסבוק

בעלי מסעדות? איך תגייסו יותר לקוחות למסעדה שלכם?

בין אם אתם מעוניינים לקדם באינטרנט מסעדה, בית קפה, בר או פאב, אתם ודאי מודעים לכך שבחוץ כיום קיימת לא מעט תחרותיות, בלשון המעטה. וכשמעוניינים לצלוח את התחרותיות העסקית העזה שם בחוץ, חשוב להסתייע במקצועני קידום אתרים, שיווק דיגיטלי, פרסום באינטרנט ועוד. למעשה, יהיה כדאי "לתקוף" את התחרותיות במספר זירות פרסום דיגיטליות שונות. בואו נדבר על זה.

בואו נדבר

מלאו את הטופס ואנחנו ניצור עמכם קשר בהקדם
הפרטים שלכם ישמשו אותו אך ורק כדי לחזור אליכם ולעולם לא יועברו לצד שלישי