2 דרכים ללמוד מהמתחרים שלכם באמצעות הרשתות החברתיות

נוהגים לתהות איך המתחרים שלך משתמשים ברשתות החברתיות ומנצלים אותן לטובתם?

האם חקרת מה "עובד" ו"מוכר" לעסקים אחרים בתחום שלך? אם תבצע ניתוח מקיף של המאמצים שהמתחרים שלך משקיעים ברשתות החברתיות תוכל להסיק תובנות מעמיקות לשיטות השיווק שלך ברשת. במאמר זה תגלו שתי דרכים פשוטות לגלות כיצד המתחרים שלך מתעלים את הרשתות החברתיות עד תום.

  1. מצאו את תחומי העניין שהגולשים שיתפו: הגרף של פייסבוק הוא כלי שימושי ביותר העוזר להבין מה "עובד" עבור מותגים וחברות שונות ברחבי הפייסבוק. אחת הדרכים לאסוף מידע שימושי על המתחרים הוא לחפש אחר תחומי העניין של גולשי פייסבוק אשר עוקבים אחר המותגים המובילים בתחום. איסוף המידע הנ"ל יעזור לכם לזהות תוכן שעלול למשוך את הקוראים והעוקבים שלכם. חיפשו תחומי עניין שונים וזהו אנשים אשר חולקים את אותם תחביבים.

  1. הדרך הטובה ביותר לעקוב אחר הפעילויות של מותגים מתחרים היא על ידי שימוש ב Fanpage Karmaקיימות שתי גרסאות של הכלי האחת בתשלום והשניה בחינם. אנו ממליצים להתנסות קודם כל בכלי החינמי. הכלי מספק את תוצאות הצפיות והשיתופים של כל פוסט זכה לו במהלך השבוע כך תוכלו להסיק מסקנות לדוגמא: יום רביעי הוא היום הפופולרי ביותר שכדאי לפרסם בו.
אהבתם את המאמר? שתפו
שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
ווטסאפ
שיתוף ב linkedin
לינקדאין
שיתוף ב email
שליחה במייל

בואו ניקח אותו יחד לשלב הבא, ונתחיל לגייס לקוחות חדשים כבר היום!

צרו איתנו קשר ונתחיל לגייס לקוחות חדשים לעסק שלכם!

הפרטים שלכם ישמשו אותנו אך ורק ליצירת קשר אתכם ולא יעברו לגורם שלישי!