מדריך שיווק ביוטיוב ב2020

אם גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולארי ביותר ופייסבוק היא הרשת החברתית הפופולארית ביות, הרי שיוטיוב הוא אתר הוידאו הנצפה ביותר. 
אבל זה לא מספיק להירשם ליוטיוב, להעלות סרטונים ולהגיב במקומות המתאימים-חלקנו הגדול מפספסים הזדמנויות לא מעטות לעשות שיווק אפקטיבי ביוטיוב ולקדם סרטוני וידאו באמצעות מספר פעולות פשוטות ולא מסובכות כלל:

שימצאו את הסרטון שלכם – כדי שהגולשים שמחפשים מידע מסויים ימצאו דווקא את הסרטון שלכם, חשוב שתפקידו על מספר דברים חשובים: 
שם הוידיאו- על השם להיות ממוקד, רלוונטי כדי שיהיה ניתן להבין בקלות במה הסרטון עוסק.אל תתעלמו מתיאור הוידיאו, ואל שחכו לשלב בו מילות מפתח שרלוונטיות לתוכן הסרטון. בתיאור עצמו מאד חשוב להוסיף את כל הקישורים הרלוונטיים אלייכם, כמו האתר שלכם, לעמוד הפייסבוק, הטוויטר, האינסטגרם וכל עמוד אחר-זהו כלי חזק והכרחי. 

הערוץ שלכם – אל תעלו סרטונים במפוזר, השתמשו בערוץ האישי שלכם ביוטיוב! הערוץ הוא כמו דף הבית שלכם אשר מרכז את כל הסרטונים שהעלתם. כך הגולשים יכולים לראות מידע עלייכם, אל מי אתם מנויים, מי מנוי אליכם, איזה סרטונים אהבתם, כל הסרטונים שהעלתם מתחילת הפעילות ביוטיוב לפי תאריכים וכן הלאה.יש תוספים בחינם ויש תוספים שעולים כסף. בדקו וראו מה מתאים לעסק שלכם. יש לציין שחשוב למתג את הערוץ בצורה איכותית, עם תמונת פרופיל טובה, לוגו של העסק ואודות. 

כתוביות – יש לכם אפשרות לערוך כתוביות בתוך הסרטון. כך ניתן לקרוא לגולשים להצטרף לערוץ שלכם, להגיב, להיכנס לאתר שלכם, להשתתף בהגרלה וכו'. גרמו לגולשים שלכם לבצע פעולות שונות ומגוונות בהתאם לצרכים של העסק שלכם – כמו לשתף את הסרטון, להכנס לאתר, להשאיר פרטים בדף נחיתה מיוחד, להשתתף בתחרות וכן הלאה.

רשתות חברתיות – אל תשכחו לשתף את הקישורים לסרטונים שאתם מעלים באופן קבוע ברשתות החברתיות השונות. ובהקשר הזה, כדאי מאד להפעיל את הלקוחות שלכם ברשתות החברתיות, באתר או ביוטיוב: בקשו מהם לשאול שאלות בקשר למוצר שלכם, להתייעץ, להגריל מתנות שונות, כשאת התשובות שלכם אתם יכולים לצלם גם כן כסרטון קצר המוקדש לאותו לקוח ולהעלות אותו ליוטיוב. כך הלקוחות הפוטנציאליים ירגישו יחס אישי וישתפו את הסרטונים שלכם הלאה…ללקוחות הפוטנציאליים הבאים.

איך אתם מקדמים את הוידאו שלכם ביוטיוב? יש לכם נסיון עם טכניקות שלא ממש צלחו? טיפים שונים? שתפו אותנו למטה בתגובות כדי שכולם יוכלו ללמוד.

אהבתם את המאמר? שתפו
שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
ווטסאפ
שיתוף ב linkedin
לינקדאין
שיתוף ב email
שליחה במייל

על חשיבות האיכות בכתיבת מאמרים

בתחום קידום אתרים באינטרנט התוכן הוא הדבר החשוב ביותר בהצלחת קידומו של האתר שלכם בתוצאות הראשונות במנועי החיפוש. כיום קיימים הרבה מקדמי עסקים המציעים כתיבת תכנים, אך הבעיה היא שהם לא שמים דגש על איכות המאמרים שהם מפרסמים, אלא מתמקדים בייצור כמויות רבות של תכנים. אמנם, יש חשיבות לתדירות עדכון התכנים באתר לתהליך קידום, אך אסור לשכוח שהאיכות חשובה לא פחות.
מאמר אשר כתוב היטב ימשוך יותר תנועה-מה שאומר שיותר קוראים אכן יבקרו באתר שלכם. זה יהפוך אותו לאטרקטיבי, יותר אנשים ישתפו אותו, וכך גם יגדלו הסיכויים שמפרסמים ירצו להשתמש באתר שלכם.

פוסטים ממומנים

מעבר לכלים חיצוניים שיכולים לתרום לחשיפת העסק שלך, יש כלים אפקטיבים בתוך הפייסבוק שיכולים לקדם

צרו איתנו קשר ונתחיל לגייס לקוחות חדשים לעסק שלכם!

הפרטים שלכם ישמשו אותנו אך ורק ליצירת קשר אתכם ולא יעברו לגורם שלישי!