איך להשיג יותר עוקבים ויותר לייקים באינסטגרם?

אולי ייעניין אתכם גם

רוב משתמשי האינסטגרם כיום, מנסים להשיג יותר ויותר עוקבים, לבעלי עסקים חשיפה רחבה הינה בעלת משמעות רבה.
לכן הכנו עבורכם מדריך קצר זה שמסביר כיצד אפשר להגדיל חשיפה לחשבון האינסטגרם שלכם.

 

1) תוכן -כמו בכל מקום ברחבי האינטרנט, יצירת תוכן איכותי הוא אלף-בית. עוקב שאהב תמונה בחשבון של מישהו, יחזור לצפות בחשבון הזה שוב ושוב, בתקווה לקבל תוכן נוסף איכותי לא פחות. חשוב לזכור לגוון ולהעלות תמונות וסגנונות שונים, כדי לא לשעמם את הגולשים שעוקבים אחרי החשבון.

2) נושא מוביל לחשבון- נושא מוביל, או במילים אחרות "Theme" מרכזי לחשבון אינסטגרם, הוא מודל מוכר כיום באינסטגרם. חשבונות רבים בעלי נושא אחד מרכזי מוביל, או במילים אחרות – מוטיב מנחה בכל אחת מהתמונות.

3) ספרו סיפור -אנשים אוהבים סיפורים. תמונות שמגיעות עם סיפור או עם תוכן שנותן ערך והשראה – יזכו להרבה יותר עוקבים ולייקיםמאשר תמונה שעולה ללא כל תוכן מעניין או נותן ערך.

4) שימוש בהאשטאג – נראה כי יותר ויותר אנשים מבינים את הפוטנציאל של ההאשטאג, אשר מאפשר לנו ליצור קבוצות עניין בתחומים מסויימים ולהביא לחשיפה גבוהה יותר של התמונות שלנו גם למשתמשים שאינם עוקבים בחשבון שלנו.

אהבתם את המאמר? שתפו
שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
ווטסאפ
שיתוף ב linkedin
לינקדאין
שיתוף ב email
שליחה במייל

על חשיבות האיכות בכתיבת מאמרים

בתחום קידום אתרים באינטרנט התוכן הוא הדבר החשוב ביותר בהצלחת קידומו של האתר שלכם בתוצאות הראשונות במנועי החיפוש. כיום קיימים הרבה מקדמי עסקים המציעים כתיבת תכנים, אך הבעיה היא שהם לא שמים דגש על איכות המאמרים שהם מפרסמים, אלא מתמקדים בייצור כמויות רבות של תכנים. אמנם, יש חשיבות לתדירות עדכון התכנים באתר לתהליך קידום, אך אסור לשכוח שהאיכות חשובה לא פחות.
מאמר אשר כתוב היטב ימשוך יותר תנועה-מה שאומר שיותר קוראים אכן יבקרו באתר שלכם. זה יהפוך אותו לאטרקטיבי, יותר אנשים ישתפו אותו, וכך גם יגדלו הסיכויים שמפרסמים ירצו להשתמש באתר שלכם.

צרו קשר

מלאו את הטופס ויחד נבנה לעסק שלכם אסטרטגיית שיווק מנצחת!

*המידע שלכם ישמש אותנו אך ורק ליצירת קשר עםמכם ולעולם לא יועבר לצד שלישי

בואו נדבר

מלאו את הטופס ואנחנו ניצור עמכם קשר בהקדם
הפרטים שלכם ישמשו אותו אך ורק כדי לחזור אליכם ולעולם לא יועברו לצד שלישי