בעלי מסעדות? איך תגייסו יותר לקוחות למסעדה שלכם?

בין אם אתם מעוניינים לקדם באינטרנט מסעדה, בית קפה, בר או פאב, אתם ודאי מודעים לכך שבחוץ כיום קיימת לא מעט תחרותיות, בלשון המעטה. וכשמעוניינים לצלוח את התחרותיות העסקית העזה שם בחוץ, חשוב להסתייע במקצועני קידום אתרים, שיווק דיגיטלי, פרסום באינטרנט ועוד. למעשה, יהיה כדאי "לתקוף" את התחרותיות במספר זירות פרסום דיגיטליות שונות. בואו נדבר על זה.

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

צריכים פרסום למסעדות או בתי קפה? כך או כך, כנראה שיש לכם מתחרים בחוץ והם לא מעטים, ככה שצריך להסתייע במקצועני קידום אמיתיים בכדי לתת FIGHT למתחרים העסקיים שלכם. בחברת מדיה דום – פרסום באינטרנט, אנו מספקים מענה מקיף ומלא עבור פרסום למסעדות באינטרנט, השיווק הדיגיטלי שלהן והקידום ברשתות החברתיות ובגוגל. כל עוד אתם רוצים לגייס לקוחות חדשים, השורות הבאות נכתבו בשבילכם ובשביל שתוכלו להמשיך תמיד להתקדם עסקית.

שיווק ופרסום למסעדות – כיצד נבצע את התהליכים האלו?

אם אתם מעוניינים לקדם, לשווק ולפרסם מסעדות באינטרנט, אתם תצטרכו להכיר את כלל הזירות הפרסומיות שקיימות כיום בעולם האונליין. ומאחר שכנראה אין לכם זמן גם לנהל מסעדה וגם לקדם אותה באינטרנט, אתם תצטרכו חברת קידום אתרים מומלצת לשיווק מסעדה בגוגל.
חברות קידום מקצועיות יכולות למנף את העסק שלכם באופן משמעותי ואת הפעילות העסקית בו, אבל חשוב לבחור בחברת השיווק הנכונה. בעוד שחלק מחברות הפרסום הן חובבניות, יהיה חבל מאוד לבזבז עליהן את תקציב הפרסום שלכם. מבחינת אופי השיווק של המסעדה, הוא יהיה מאוד תלוי בסגנון המסעדה עצמה. אם למשל המסעדה פונה לקהל תל אביב, צעיר ואנרגטי, יהיה אפשרי לפרסם ברשתות החברתיות שפונות לקהלי יעד צעירים (אינסטגרם, טיק טוק, פייסבוק וכדומה).

בעלי מסעדות? איך תגייסו יותר לקוחות למסעדה שלכם?

האם שיווק מסעדה חלבית שונה משיווק מסעדה בשרית?

כשם שתהליכי שיווק מסעדה טבעונית יהיו שונים מתהליכי שיווק מסעדה בשרית, כך גם תהליכי שיווק מסעדה חלבית יקבלו את האופי שלהם. יהיה מומלץ לנסות לאתר קבוצות ברשתות החברתיות שעוסקות בתזונה חלבית, לפנות לקהלי היעד הנכונים ולנסות לקדם כך את בית העסק.
אם אתם צריכים דווקא שיווק מסעדה בשרית, גם לכך חברת הקידום תוכל למצוא את הזירות הפרסומיות הכי מתאימות לקידום של המסעדה. בין אם הפרסום הוא עבור שיווק מסעדה חלבית או שיווק מסעדה בשרית, יהיה חשוב לבנות מראש את תוכנית העבודה של חברת הפרסום.

האם כדאי להקים דף פייסבוק למסעדות?

האם כדאי להקים דף פייסבוק עסקי למסעדה? ובכן, זו שאלה טריקית. אם אתם מקימים דף למסעדה ואין לכם מי שיתפעל את הדף, אתם עלולים ליצור רושם אצל הלקוחות שלכם שאתם לא פעילים, או לא מקצועיים מספיק בכדי לנהל דף פייסבוק.
מצד שני, דף אינסטגרם למסעדה או דף פייסבוק למסעדות יכולים לתרום לכם המון מבחינה עסקית, בהנחה שיש לכם מי שיתפעל את הדפים האלו. יהיה חשוב תמיד להקפיד על פרסום תכנים מרעננים, קולינריים ואף מרגשים.

האם כדאי להיעזר בשירות של משרד פרסום למסעדות?

מבחינה תקציבית, אם יש באפשרותכם להסתייע בשירות של משרד פרסום למסעדות ובתי קפה, אכן יהיה כדאי ומומלץ. בפועל, המתחרים שלכם בטוח לא חוסכים משאבים ומאמצים בכדי לגבור על התחרותיות העזה שם בחוץ. אם כך, אנחנו מזמינים אתכם להזמין את עצמכם לנקוט בצעדי שיווק, בדומה למתחרים שלכם.
משרד פרסום עשוי להציע אפילו למתג אתכם מחדש, מה שאמנם לא תמיד כדאי למהר לבצע, אבל לעיתים זה בהחלט שווה לשקול את זה. בשורה התחתונה, משרד פרסום למסעדות יוכל לבצע שלל תהליכי שיווק שונים שמטרתם תמיד תהיה זהה – מיתוג המסעדה.

כמה זמן לוקח לשווק ולפרסם מסעדות?

אם שאלתם את עצמכם כמה זמן לוקח שווק ופרסום למסעדות ובתי קפה, אנחנו כאן כדי להגיד לכם שלא מדובר תמיד בתהליך קצר. אם אתם מעוניינים לזרז תהליכי שיווק למסעדה, יהיה כדאי לשקול למשל קידום ממומן בגוגל למסעדות ובתי קפה.
אם יש לכם זמן ואתם מעוניינים להשקיע בתהליכי שיווק אורגני וקידום (SEO), יהיה כדאי להתכונן למספר חודשים בערך. לאחר תקופה קצרה זו (יחסית), תוכלו להתחיל להרגיש בהגברת הפעילות העסקית בעקבות מאמצי קידום אורגני.

שיווק ופרסום למסעדות בגוגל – כדאי באופן ממומן?

לכל מסעדה אמור להיות תקציב פרסום, שכמובן יהיה כדאי לתכנן אותו בצורה נכונה. כחלק מתקציב הפרסום שלכם, אנחנו ממליצים לייעד סכומים מסוימים במהלך השנה עבור קמפיינים ממומנים בגוגל. בפועל, הקידום הממומן למסעדות הוא מה שייקח אתכם לראשית התוצאות במנועי החיפוש באינטרנט.
שימו לב, ברגע שאתם מפסיקים את הקידום הממומן למסעדה, ככה גם אתם מאבדים באותה הנשימה את הדירוגים הגבוהים שלכם במנועי החיפוש. אם אתם מעוניינים להישאר בראשית תוצאות החיפוש של גוגל בטווח הארוך, אתם תצטרכו לקדם את עצמכם אורגנית (SEO).

בעלי מסעדות? איך תגייסו יותר לקוחות למסעדה שלכם?

איך מגייסים לקוחות חדשים למסעדה?

מעוניינים לגייס לקוחות חדשים למסעדה? ובכן, אפשר לעשות זאת בדרכים ושיטות שונות, כאשר לכל חברת שיווק ופרסום יהיו שיטות קצת אחרות למטרה זו. אפשרי לגייס לקוחות חדשים דרך הפלטפורמות החברתיות השונות, כמו גם דרך קמפיינים ממומנים, דרך ניוזלטר ועוד.
אם אתם מעוניינים לגייס לקוחות חדשים אבל אין לכם תקציב מספק בשביל המטרה הזו, אנחנו ממליצים לעבוד לאט-לאט ולהשקיע את תקציב הפרסום שלכם במקומות הנכונים. למשל, לבזבז את כל תקציב הפרסום על זירה פרסומית אחת בודדה – תהיה טעות במקרים רבים. כמו שמומחים רבים אומרים בתחום השיווק, בדרך כלל יהיה עדיף לפזר את הביצים ביותר מסל אחד.

פרסום למסעדה בעזרת שיווק דיגיטלי

שיווק דיגיטלי יכול לקחת את המסעדה שלכם גבוה ורחוק, אבל האם אתם נכונים להשקעה הנדרשת? בפועל, ההשקעה הנדרשת היא יותר מאשר השקעה תקציבית. עליכם להיות מוכנים מנטלית לכך שמדובר בתהליך של שלבים, במהלכו יש לבצע בדיקות אופטימיזציה לייעילות מסעות הפרסום.
במילים יותר פשוטות, התהליכים של פרסום מסעדות מצריכים כל הזמן בקרה ופיקוח על ידי מקצוענים. אם תשאלו את צוות המומחים של חברת מדיה דום (חברת פרסום למסעדות ובכלל), הם יגידו לכם שבמקרים מסוימים מדובר בניסוי וטעיה. ויודעים מה? לעיתים גם ניסוי ותהייה. נסביר בשורות הבאות למה אנחנו מתכוונים.

עד כמה שיווק דיגיטלי למסעדות הוא תהליך של ניסוי וטעיה?

לעיתים התהליכים של שיווק דיגיטלי למסעדות הם תהליכים של ניסוי וטעיה. במילים אחרות, לא תמיד כל פעולות השיווק הדיגיטליות מצליחות. ואם שיווק דיגיטלי בזירה מסוימת אינו אפקטיבי, צריך לעצור אותו עוד כשהוא רץ. אל תמתינו לסיום הקמפיין, מאחר שזה יעלה לכם כסף לשווא.
וזו בעצם הסיבה לכך ששיווק דיגיטלי למסעדות תמיד מצריך בקרה מתמדת ופיקוח. מה שנקרא, אופטימיזציה במהלך מסעות הפרסום והקמפיינים הממומנים. אלו פעולות שעשויות להיות מורכבות, ככה שכדאי להסתייע בחברת פרסום מקצועית.

למה המסעדה שלכם לא מופיעה מספיק ברשת?

אם המסעדה שלכם לא מופיעה מספיק ברשת, אנחנו כאן כדי להגיד לכם שיש מה לעשות עם זה, אל תאבדו תקווה. אמנם באינטרנט יש מאבק קשוח ביותר על הדירוגים הראשונים של גוגל ובפלטפורמות החברתיות, אבל בעזרתם של מקצוענים אתם יכולים להופיע יותר ברשת.
בכדי להופיע יותר ברשת, לעיתים יהיה צורך להקים אתרי אינטרנט למסעדה, כולל גם דף נחיתה למסעדה. גם אם יש לכם כבר אתר אינטרנט פעיל למסעדה, במקרים רבים חברת הפרסום תמליץ על בניית דף נחיתה למסעדות. הקמת דף הנחיתה מסייעת רבות בתהליכי הפרסום השונים, וגם אפשרי תמיד לפרסם מבצעים בדפי נחיתה (זמניים).

למה שיווק למסעדה הוא דבר חשוב כל כך?

השיווק של המסעדה הוא כל כך חשוב מפאת סיבה אחת ספציפית – פרנסה. אתם מעוניינים להתפרנס מהמסעדה שלכם, אבל אתם לא רוצים להוציא על כך המון כסף. אם כך, יהיה נכון לתכנן תקציב פרסומי מדויק לפני שאתם פונים לחברת הפרסום.
עוד חשוב לזכור, השיווק הדיגיטלי של המסעדות הוא חשוב בגלל ריבוי המסעדות בימינו. בכל פינה אליה תפנו, כנראה תמצאו מסעדה שמבשלת אוכל בסגנון שלכם. גם אם אתם הכי טעימים בעולם, אף אחד לא יידע אם לא תפרסמו את זה. ואם המתחרים שלכם לתחום מפרסמים את עצמם, כמובן שגם אתם צריכים לתת בראש לתחרות בין המסעדות.

אוכל אוכלים עם העיניים, שיווק בעזרת סרטוני תדמית

אם רק היה אפשרי להעביר ריחות לקהלי היעד שלכם דרך האינטרנט, אתם הייתם מסודרים. אבל אי אפשר להעביר ריחות קולינריים דרך הרשת, ככה שאתם נותרים עם סרטוני תדמית, תמונות מגרות ואפילו גיפים (GIFS) מגרים. בפועל, ככל שהאתר שלכם יהיה ויזואלי יותר, ככה יהיה לכם יותר סיכוי למשוך קהלי יעד חדשים ולקוחות חדשים למסעדה.
מאחר שאי אפשר להעביר את החוויה הכוללת של אוכל דרך האינטרנט, אנחנו ממליצים גם על פרסום של ביקורות חיוביות מאת הלקוחות שלכם. תנו ללקוחות הפוטנציאליים שלכם להבין מה הלקוחות הקבועים שלכם כל כך אוהבים אצלכם במסעדה.

צילום אוכל למסעדות , למה זה כל כך חשוב?

ואם כבר הזכרנו שיווק דיגיטלי וגם דיברנו על החשיבות שבפרסום ויזואלי, אנחנו רוצים לרגע להתעכב על הנושא של צילום המנות במסעדה. סמכו עלינו, תעזבו את האייפון בצד, תשאירו את עבודת צילום האוכל למקצועני צילום אמיתיים.
צלמי אוכל מקצועיים יודעים בדיוק כיצד לצלם את המנות שלכם, בכדי שהן ייצאו הכי מגרות בעולם בתמונות. יש כל מיני משחקים עם ה-FLASH של המצלמה, עם זוויות הצילום, משחקים עם תפאורת רקע ועוד. הצילום של האוכל הוא כה חשוב, מכיוון שהוא בדיוק מה שאמור לנסות להעביר ללקוחות שלכם את חוויית האכילה אצלכם במסעדה.

איך מודדים תוצאות בשיווק מסעדות?

אם עדיין לא הכרנו באופן רשמי, אז נעים מאוד, אנחנו חברת מדיה דום – פרסום למסעדות ולעסקים בכלל. אם אתם בוחרים לקבל מאיתנו את השירות של פרסום ושיווק מסעדות ובתי קפה, אתם יכולים גם להיות בטוחים שתהנו מבקרה מתמדת ופיקוח תמידי על תהליכי השיווק של המסעדה שלכם.

אנחנו נותנים שירות של ספק מקשר, שמאפשר מעקב אחרי שיחות טלפון לעסק שלכם. כמו כן, אנחנו משתמשים במגוון אמצעים דיגיטליים וכלים טכנולוגיים בכדי למדוד תמיד את תהליכי השיווק ומסעות הפרסום של הלקוחות שלנו. אם אנחנו מבחינים במהלך קמפיין פרסום כלשהוא שהוא אינו אפקטיבי, אנחנו מיד עוצרים אותו בכדי לא לבזבז לשווא את תקציב הפרסום של הלקוח שלנו.

כמה עולה שיווק למסעדות בממוצע?

אם אתם שואלים את עצמכם כמה עולה שיווק ופרסום למסעדות באינטרנט, אנחנו ממליצים לכם לערוך השוואת מחירים בין חברות פרסום למסעדה באינטרנט. לאחר שתערכו סקר שוק והשוואת מחירים, תוכלו לדעת בדיוק כמה עולה שיווק דיגיטלי למסעדה או פרסום ממומן, קידום אורגני ועוד.

באופן כללי ומבלי לקבוע כלל אצבע, קידום ושיווק דיגיטלי למסעדות עולה אלפי שקלים בודדים. אם מדובר בקמפיין מאוד ארוך וגדול, התקציב שיידרש לשם כך עשוי להגיע עד כדי עשרות אלפי שקלים ואולי גם יותר. בואו נגיד ככה, עבור מסעדה ישראלית שמפורסמת בישראל, בד"כ לא צריך עשרות אלפי שקלים בכדי לשווק דיגיטלית.

מדיה דום – פרסום ושיווק באינטרנט למסעדות ועסקים

אם אתם מחפשים אחר חברת פרסום למסעדות שתהווה עבורכם רוח גבית מלאה לכלל תהליכי השיווק של המסעדה, אנחנו הכתובת לכך. חברת מדיה דום מתמחה בפרסום ושיווק דיגיטלי למסעדות, אבל גם לעסקים באופן כללי.

אנו מתמחים בפרסום ממומן באינטרנט ובגוגל, שיווק ממומן למסעדות במדיות החברתיות, קידום אורגני למסעדות, מיתוג עסקי למוצרים ומסעדות, שיווק בשפה הרוסית, פיתוח אתרים למסעדות ודפי נחיתה, יצירת וידאו עסקי למסעדות, תוכן שיווקי למסעדה ועוד. אנו נשמח לספק לכם מענה מקיף של 360 עבור פרסום מסעדות, שיווק דיגיטלי וכל מה שמסביב לכך.

חברת מדיה דום – אל תסמכו עלינו בעיניים עצומות, תוודאו אותנו!

חברת מדיה דום עוסקת שנים רבות בתחום של פרסום ושיווק במדיות החברתיות, כך שאתם יכולים לדעת בוודאות שניתן לסמוך עלינו בעיניים עצומות. ומאחר שאנחנו לא מאמינים בלסמוך עלינו בעיניים עצומות, אנחנו מזמינים אתכם לבקש מאיתנו את רשימת הלקוחות הממליצים עלינו. אנו עובדים מול מותגים שגדלו איתנו, בזכותנו והתרחבו עסקית באופן משמעותי במהלך השנים. צרו עמנו קשר דרך אתר האינטרנט, השאירו פרטיכם וקבלו מאיתנו מענה מוקדם ככל הניתן.

רוצים לקבל טיפים ומידע ישירות למייל?

הירשמו לרשימת התפוצה שלנו

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

מגיע לך יעוץ ללא עלות!

פשוט ממלאים את הטופס ואחד היועצים שלנו יחזור אליכם עם עצות רלוונטיות לחיזוק השיווק של העסק שלכם!
הפרטים שלכם ישמשו אותו אך ורק כדי לחזור אליכם ולעולם לא יועברו לצד שלישי