בניית דף נחיתה

דף נחיתה הינו כלי נהדר אשר מתאים לכל עסק ומסייע לכם להגדיל את המכירות וקהל הלקוחות!

בניית דפי נחיתה

לפני שנדבר על בניית דפי נחיתה ועיצוב דף נחיתה, כדאי להסביר מהו בכלל דף נחיתה ולמה אתם צריכים אותו.

ובכן, דף נחיתה הוא דף אשר נועד להניע את הגולש לביצוע פעולה. לפעמים זוהי רכישת מוצר או שירות ולפעמים מדובר רק בהשארת פרטים או הרשמה לניוזלטר. אך מדוע אתם צריכים דף נחיתה כאשר יש לכם כבר אתר אינטרנט?

אתר אינטרנט עונה על צרכים רבים. ייתכן שהוא מציע מוצרים ושירותים לרכישה, אולם יש בו גם מידע נוסף. האתר חשוב מאוד לצורך הפעילות העסקית, אך הוא מתפזר לתחומים או היבטים שונים של הפעילות העסקית. לעומתו, דף נחיתה מתמקד בדבר אחד בלבד – מכירת מוצר ספציפי, שירות ספציפי או פעולה מסוימת.

בדף הנחיתה לא תמצאו תפריטים ועמודים שונים. זהו אתר המבוסס על דף אחד וכל תכליתו היא לקדם את הגולש במורד משפך השיווק.

בניית דף נחיתה נועד על מנת להוביל את הלקוח לביצוע פעולה. ומכיוון שהוא מתמקד אך ורק בדבר אחד, כך הוא גם יעיל יותר בהעלאת אחוזי ההמרה. זאת בהנחה שעוצב ותוכנן נכון, תוך כדי התאמה לקהלי היעד המתאימים.

 

 

כיצד משתמשים בדף נחיתה

אחת הדוגמאות הטובות ביותר לשימוש בדפי נחיתה היא באמצעות קמפיין ממומן. ניתן לערוך קמפיין לפי מילים מסוימות שהגולשים מחפשים בגוגל ומתאימות לאופי המוצר או השירות שאתם מציעים. החיפוש יוביל את הגולש לדף הנחיתה. ובהנחה כי נעשה עיצוב דף נחיתה איכותי, סיכויי ההמרה גדולים מאוד.

אתם יכולים להשתמש בדף הנחיתה גם בצורות אחרות. למשל, ניתן לשים קישור אליו במסגרת קמפיינים ברשתות החברתיות, שיווק בדואר אלקטרוני, קישורים אצלכם באתר ועוד. דף נחיתה יכול לייצר לכם מכירות או לידים חמים ויש הרבה תועלת בבניית דף נחיתה.

אתם יכולים לבנות יותר מדף נחיתה אחד ויש לכך יתרונות. הלקוח עשוי להימצא בשלבים שונים של מסע הלקוח, וכך אתם יכולים להתאים את דף הנחיתה לשלב שבו הלקוח נמצא במסע הלקוח. ייתכן כי עדיין אינו בשל לרכישת המוצר. כמו כן, אתם יכולים ליצור דפים שונים בהתאם לקהלי לקוחות שונים. ייתכן כי המוצר שאתם מציעים פונה למגזרים שונים; למשל שירות הנהלת חשבונות בענן; השירות יכול להתאים לעורכי דין, אדריכלים או כל סוג של עסק אחר. בכל דף נחיתה תוכלו להתאים את התוכן לקהל היעד הספציפי. כלומר, בניית דף נחיתה מאפשרת לכם להיות ממוקדים יותר ובכך להשיג יותר המרות.

 

עיצוב דף נחיתה

עיצוב דף נחיתה הוא דבר מורכב ויש האומרים אומנות של ממש. בשביל לעצב דף נחיתה יש צורך בהבנה בתקשורת ויזואלית, שיווק וכמובן עיצוב גרפי. לכל המראה, הצורה והמבנה ישנה משמעות רבה. וכמובן צריך גם ידע בעיצוב חווית משתמש ועיצוב ממשק משתמש.

לצד העיצוב אשר נותן לדף הנחיתה את המראה והצורה, יש צורך גם לשלב קופירייטינג איכותי המניע את הגולש לפעולה ועונה על כל השאלות ומעצורי הקנייה. זה משתלב עם הטכנולוגיות המתאימות, כמו למשל אינטגרציה עם מערכות סליקת כרטיסי אשראי או מערכות ניהול קשרי לקוחות.

בתחום השיווק והפרסום ישנה משמעות לכל עיצוב גרפי, לכל גופן, לכל צבע ולכל פרט עיצובי. בניית דף נחיתה דורשת שימוש בשפה השיווקית המתאימה עבור קהל היעד, לצד הקופירייטינג המתאים. אנו צריכים לבנות את השפה השיווקית התואמת למותג ולקהל היעד, ולהשתמש בה נכון על מנת להניע את הגולש לפעולה.

בעצם בניית דפי נחיתה משלבת דיסציפלינות שונות. למרות שהוא מוגדר כדף אחד, דבר שעל פניו נשמע פשוט יותר מבניית אתר אינטרנט מרובה דפים, עלינו גם לדעת כיצד לנצל בצורה המיטבית כל פרט בדף הנחיתה.

עוד דבר שעלינו לקחת בחשבון זה התאמת דף הנחיתה לפלטפורמה שבה הגולש משתמש. גולשי האינטרנט עשויים להגיע אליכם מהסלולר, הטאבלט או המחשב. כל מדיה מביאה איתה מסך בגודל אחר. יתכן שדף הנחיתה שלכם עבר אופטימיזציה עבור מסכי המחשב. אך כאשר גולשים יגיעו מהסלולר הוא לא יהיה נוח לשימוש ויביא לאיבוד הלידים. לכן, עיצוב דף נחיתה חייב לקחת בחשבון גם את ההיבטים הטכניים הללו ולבנות דף נחיתה רספונסיבי.

 

 

 

טיפים לבניית דף נחיתה

  1. כתיבת תוכן ממוקד ואיכותי – לא ניתן לדבר על עיצוב דף נחיתה מבלי להתייחס לנושא התוכן המופיע באתר. לתוכן יש גם היבטים עיצוביים, יש לדעת איך להדגיש כותרות, באילו צבעים להשתמש וכו‘. אך גם בחירת המילים היא חשובה מאוד. התוכן צריך להיות מסקרן, משכנע וכזה הזורם ומוביל את הגולש לביצוע הפעולה הנדרשת.
  2. ניסוי וטעייה – שלא תבינו לא נכון, בעיצוב דף נחיתה אין מקום לטעויות. אך על מנת לעשות אופטימיזציה לאתר, חשוב להשתמש בכלים הטכנולוגיים שמנטרים ומנתחים את התוצאות. למשל, בדרך כלל מקובל לבצע A/B Testing בין גרסאות שונות על מנת לבצע fine tuning של הקמפיין.
  3. שילוב הטכנולוגיות המתאימות – בסופו של דבר אנו מצפים כי דף הנחיתה יניע את הלקוח לבצע פעולה מסוימת, ולכן אין להסתפק אך ורק בעיצוב וטקסט. יש להטמיע בו את הטכנולוגיות המתאימות. למשל, אלה יכולים להיות טפסים של השארת פרטים, או ביצוע פעולת רכישה. כל פעולה, זו או אחרת, צריכה להישען על מערכות טכנולוגיות נוספות כמו מערכות לניהול קשרי לקוחות, מוקד טלפוני או מערכת לקליטת הזמנות וסליקת כרטיסי אשראי.
  4. שימוש נכון באמצעים ויזואלים – דף הנחיתה עשוי לכלול אמצעים ויזואליים שונים אשר נועדו לסייע לקדם את הלקוח לעבר המטרה. לצורך הדוגמה, אלו יכולים להיות סרטוני וידאו, תמונות ואינפוגרפיקה. כל תמונה, כל סרטון וידאו וכל אינפוגרפיקה חייבים להיות מתוכננים היטב ולהיות אופטימליים, וגם המקום שבו יוטמעו בדף הוא חלק מעיצוב דף נחיתה.

לסיכום, בניית דפי נחיתה יכולה להתאים לכל סוגי העסקים ולסייע להם להגדיל את המכירות ואת קהל הלקוחות. עיצוב דף נחיתה הוא עבודה לאנשי מקצוע המתמחים בתחום ספציפי זה.

 

אפיון אתר אינטרנט

כאשר אתם שוכרים חברת בניית אתרים, אתם אולי מדמיינים כי מייד ישנו צוות טכני היושב מול המחשב ורושם שורות קוד,

שיפור מהירות אתר אינטרנט

מהירות אתר אינטרנט היא סוגיה חשובה מאוד. יכולות להיות סיבות שונות המאטות את האתר, והדבר פוגע באתר ובמטרות העסקיות שלכם.

קידום אורגני בגוגל

קידום אורגני בגוגל כאשר עסק ניגש לבניית אתר אינטרנט הוא נוטה לראות את העולם דרך משקפיים ורודות, ולמה לא בעצם?

עיצוב לוגו

עיצוב לוגו לעסק היא פעולה חשובה מאוד. כיום כל עסק עושה זאת כבר בשלב ההקמה, אך גם עסקים וותיקים שהתנהלו

בניית תיק מותג

בניית תיק מותג המונח 'מיתוג עסקי' בוודאי נשמע אינספור פעמים במשרדו של כל יזם וכל בעל עסק. כולנו מבינים שמיתוג

עיצוב אתרים

עיצוב אתרים עיצוב אתרים הוא הרבה יותר ממה שחשבתם. לעיצוב אתר אינטרנט ישנה מתודה שלמה וחשוב לתת בה דגש על

בניית חנות אינטרנטית

בניית חנות אינטרנטית הקמת אתר מסחר יכולה לסייע לכם לפתוח ערוץ מכירות חדש, להגיע לקהלים חדשים וליהנות ממכירות רבות עם

בניית אתר תדמית

בניית אתרי תדמית כאשר מדברים על אתר לעסק, נשאלת השאלה מהי מטרת האתר. תתפלאו, לפעמים התשובה אינה מובנת מאליו. ישנם

סרטון תדמית

סרטון תדמית לעסק תדמית העסק היא דבר חשוב ביותר, היא מהווה חלק מהמיתוג והאסטרטגיה השיווקית שלכם. בעזרת תדמית העסק ותהליכי

פרסום ביוטיוב

פרסום ביוטיוב עם למעלה משני מיליארד משתמשים, אינטגרציה עם גוגל, נוכחות בפלטפורמות שונות, יכולות טרגוט מתקדמות והיכולת להעביר מסרים באמצעות

פרסום בלינקדאין

פרסום בלינקדאין כמו כל רשת חברתית, גם לפרסום בלינקדאין יש הרבה מאוד יתרונות המבוססים על יכולות פילוח מתקדמות. למרות שלקידום

פרסום בפייסבוק

פרסום בפייסבוק  פייסבוק היא אחת הרשתות הדומיננטיות מבין כל הרשתות החברתיות. זה בא לידי ביטוי גם במספר המשתמשים וגם בכך

פרסום בטיקטוק

פרסום בטיקטוק כנראה שלא צריך לספר לכם מה זה טיקטוק, רואים ושומעים את האפליקציה בכל מקום והיא להיט אצל ילדים

פרסום באינסטגרם 

פרסום באינסטגרם  אינסטגרם היא רשת חברתית הפונה אל הקהל הצעיר. היא מתמקדת במדיה ויזואלית באמצעות תמונות וסרטוני וידאו. היא זוכה

בניית אסטרטגיה

בניית אסטרטגיה

אז מאיפה מתחילים? איך בונים אסטרטגיית שיווק מנצחת? קודם חשוב להבין מה התפקיד הראשי של האסטרטגיה. התפקיד של כל אסטרטגית

בניית פרופיל לקוח

בניית פרופיל לקוח כאשר אנו חושבים על שיווק אנו מיד חושבים על קמפיינים, אתרי אינטרנט, סושיאל וכל הכלים המתקדמים שיש

ניתוח נתוני פרסום

כלי ניתוח רשת אוספים נתונים ומאפשרים לחברות לנתח אותם ביעילות. מפרסמים מסתמכים על המידע הזה מכיוון שהם רוצים תצוגה ברורה