7 טיפים לקידום הדף שלך בפייסבוק

אולי ייעניין אתכם גם

  1. כל פוסט אותו אתם מפרסים בעמוד העסקי שלכם, צריכה להיות קריאה לפעולה כמו "שתפו הלאה" "בואו עוד היום!" וכו'. לכל עסק יש סיפור, מה הסיפור שלך? שתפו אותו בדרך שתוכלו למשוך לקוחות ולעודד אותם לנקוט בפעולות.
  2. תשתמשו בתמונות. אם תיכנסו לעמוד הראשי של פייסבוק, אתם תמצאו את הסטטוס שלכם בין מאות אנשים ודפים שמנסים גם כן למשוך את תשומת הלב. אך אם תוסיפו תמונות או סרטון, זה יבליט יותר את הפוסטים שלכם, הרי הרבה יותר קל להזדהות עם תמונות מאשר עם טקסט.3.קצרו את הפוסטים. אמנם יש לכם מקום אינסופי, אבל לא חייבים ולא צריכים להשתמש בו. לעומת זאת אם תכתבו קצר ומדויק, אתם לא תבזבזו את זמנו של הלקוח והוא יקלוט את המסר במהרה.

    4. כשאתם מעלים בפוסט קישור למאמר שלכם, שנו את התיאור. זה אף פעם לא נראה יפה ואיכותי כשהתיאור לקישור חוזר על עצמו פעמיים.  מומלץ: הוסיפו קריאה לפעולה, אמרו לאנשים ללחוץ ולקרוא את התוכן שלכם.

  3. אם תשתמשו בפניה אישית , יותר אנשים יתקשרו איתכם. למה? מהסיבה הפשוטה שאנשים אוהבים להרגיש שייכים ושאתה מדבר אלייהם(מוזמנים לקרוא את המאמר הקודם שלנו בנושא). בנוסף לכך אתם חייבים להכיר את הלקוחות שלכם! אל תשכחו לשמור איתם על קשר דרך המדיה החברתית ולהגיב גם להם מדי פעם.
    אל תדברו אל אנשים, דברו עם אנשים.
  4. שתפו את הסיבה שבגללה אתם אוהבים את מה שאתם עושים. אם אתם לא יכולים לספר את זה, גם לא תוכלו למכור את זה.
  1. היו עקביים, חלקו משהו קטן כל יום. דברים קטנים נוטים לגדול ככל שעובר זמן. בהצלחה!:)
אהבתם את המאמר? שתפו
שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
ווטסאפ
שיתוף ב linkedin
לינקדאין
שיתוף ב email
שליחה במייל

הכירו את הדבר החם הבא: SMO

הלקסיקון האינטרנטי מורכב מלא מעט ראשי תיבות וקיצורים, המונחים הראשוניים היו "SEO" ו-"SEM". בשנים האחרונות,

צרו קשר

מלאו את הטופס ויחד נבנה לעסק שלכם אסטרטגיית שיווק מנצחת!

*המידע שלכם ישמש אותנו אך ורק ליצירת קשר עםמכם ולעולם לא יועבר לצד שלישי

בואו נדבר

מלאו את הטופס ואנחנו ניצור עמכם קשר בהקדם
הפרטים שלכם ישמשו אותו אך ורק כדי לחזור אליכם ולעולם לא יועברו לצד שלישי