סרטון בפייסבוק מול סרטון ביוטיוב-איפה תקבלו יותר חשיפה?

מכירים את זה שאתם מעלים סרטון לפייסבוק – הסרטון מקבל מאות צפיות ועשרות תגובות, אבל כשאתם מעלים קישור לסרטון של יוטיוב בפייסבוק, כל מה שאתם שומעים זה את הצרצרים בחוץ?

זה ידוע שפייסבוק עושים הכל כדי שתישארו באפליקציה או באתר שלהם. לאחרונה זה אף יותר מודגש: רק לא מזמן עידכנו אתכם ביוזמה החדשה של צפיית אייטמים כחלק אינטגרלי מהפיד,בנוסף השבוע פייסבוק הוסיפו אפשרות לשתף גיפים מונפשים בפיד הפרטי כדי לא לצאת לאתרים אחרים, וכמובן שזה עוד לא הכל. 

מדי פעם אנשים מגלים שסרטון שנמצא ביוטיוב והגיע לאלפי צפיות, אם הוא משותף בפייסבוק כסרטון עצמאי ללא קישור, מקבל הרבה אבל הרבה יותר צפיות! 

למה זה טוב לפייסבוק חוץ מזה שלא יוצאים להם מהאתר? אנו מניחים שניחשתם נכון-
פרסומות.
ברגע שמעלים סרטון שכזה, איתו מופיע בצד מנוע הפרסום של פייסבוק. כך הסרטונים האלה שמקבלים כל כך הרבה חשיפה, בסופו של דבר מביאים להם הרבה יותר מקום לפרסומות. כמה נפלא. 

אז מה עושים?
אם אתם בכל זאת מוכרחים להשתמש בקישור שלכם שנמצא ביוטיוב, ואתם לא רוצים להעלות אותו כקובץ נפרד לפייסבוק (מחשש גניבה של זכויות יוצרים, או סתם כי השקעתם בעריכה) אז העצה שלנו היא שתעלו סרטון ליוטיוב וגם לפייסבוק! איך? 
פשוט מאוד, ליוטיוב תעלו את הסרטון המלא בעוד שלפייסבוק תעלו טיזר או פרומו.
ברגע שהעלתם לפייסבוק את הפרומו, כתבו שבתגובה הראשונה יש את ההמשך, כך גם תגיעו לחשיפה גדולה יותר וגם תצליחו לפתות אותם.

ספרו לנו בתגובות מה התוצאות שלכם!

 

רוצים לשדרג את הסעק שלכם? צרו קשר עכשיו!

אהבתם את המאמר? שתפו
שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
ווטסאפ
שיתוף ב linkedin
לינקדאין
שיתוף ב email
שליחה במייל

צרו איתנו קשר ונתחיל לגייס לקוחות חדשים לעסק שלכם!

הפרטים שלכם ישמשו אותנו אך ורק ליצירת קשר אתכם ולא יעברו לגורם שלישי!