מי אנחנו?

מדיה דום היא סוכנות אסטרטגיה חדשנית שבשיתוף פעולה  איתכם תפתח את העסק שלכם לממדים שתמיד חלמתם!

אנחנו צוות של אנשים ממוקדים להתפתחות עסקית בריאה ומהירה לכל לקוח ולקוח שלנו.

בארסנל הכלים שלנו תמצאו מגוון רחב של כלים שיעזרו לעסק שלכם להתפתח, החל בחשיבה אסטרטגית, מכירות, שיפור יחסי המרה ופיתוח של כלים טכנולוגיים כמו אתרי אינטרנט ואוטומציות עסקיות חכמות.

חלק מהמותגים שאנחנו מנהלים

קוך כימי ישראל

המחמסים בע"מ

מייגול

לישעטק

פרנקו

מי אנחנו?

בעיקר בגלל שאנחנו מסירים את רוב אי הוודאות העסקית שלכם, ובונים מערך לגיוס לקוחות חדשים שיניבו יותר רווחים לכם ולעסק שלכם!

משרד פרסום ניתוח נתונים

ניתוח נתונים

אנחנו תמיד עסוקים באיסוף מידע, מידע שיכול לעזור לנו וללקוחות שלנו בגיוס יותר ויותר לקוחות לעסק, אנחנו משתמשים במגוון עצום של כלים לריכוז המידע והפיכתו לכלים למסקנות עסקיות עבור הלקוחות שלנו, בין אם זה אומר למדוד את כמות הכניסות לאתר שלכם, כניסות לעמודים מסוימים באתר, כמו המבקרים או המעורבים בפייסבוק ואינסטגרם, ואפילו כמה טלפונים קיבלתם מכל ערוץ פרסום. מהרגע שהלקוח שלכם גילה אתכם ועד להקלטת מסך של השימוש שלו באתר שלכם!

ניהול מדיה חברתית

אנחנו נותנים פתרון מקיף

כדי שנוכל לתת פתרונות יעילים ללקוחות שלנו אנחנו מתמקדים במתן פתרונות מקיפים שכוללים כל מה שהלקוחות שלנו צריכים כדי להצליח במדיה דיגיטלית, אם זה אומר לכתוב תוכן איכותי, סרטוני תדמית או יצירת חומרים ויראליים במדיה, הכל קורה תחת קורת גג אחת ואנחנו מצליחים לתת מענה מלא ללקוחות שלנו כדי שלא יצטרכו לחפש ספקים ולנהל אותם.

שנים של ניסיון וצוות מגוון

כבר מסוף שנת 2012 אנחנו נותנים פתרונות פרסום ושיווק לעסקים, מה שאומר שהספקנו לעבוד כבר עם אלפי עסקים ומאוד סוגי עסקים, אנחנו כבר יודעים מה יעבוד טוב יותר לכל תחום, מכירים את הקהלים הנכונים והולכים על מה שאנחנו יודעים שיצליח. 

אז למה אתם מחכים? בואו לפגישת ייעוץ!