כמה עולה ניהול עמוד פייסבוק עסקי?

עושים לכם סדר: איך לבחור את חבילת ניהול עמוד העסקי המתאימה עבורך? כמה באמת צריך לשלם על זה?

יותר ויותר בעלי עסקים מבינים היום את הכוח והחשיבות שיש לפייסבוק כפלטפורמת שיווק. אז אנחנו כאן בכדי להבין כמה עולה ניהול דף פייסבוק?, הבעיה היא שלא תמיד הם יודעים איך להשתמש בפלטפורמה זאת לפרסום וגם אם כן, הם עושים זאת בצורה לא נכונה שגורמת להם להוציא הרבה כסף ולקבל מעט תוצאות. הסיבה לכך היא שמעבר למימון הפוסטים צריכה להיות אסטרטגיה נכונה.

לכן קיים היום מגוון רחב של נותני שירותים המנהלים את דף הפייסבוק העסקי שעושים את העבודה בשבילך, כדי שאתה תוכל להתרכז בלספק את שירותי העסק שלך ועמוד הפייסבוק ימשוך לקוחות.

ריבוי השחקנים בזירת ניהול עמודי הפייסבוק כה גדול וכך גם סוגי החבילות והמחירים. אז איך ניתן לדעת איזה חבילה אתה באמת צריך? ומה צריך להיות כלול בה? וכמה זה צריך לעלות לך? אנחנו כאן כדי לעשות סדר בבלגן.

כדי להבין ממה מורכב המחיר של ניהול עמוד פייסבוק עסקי נצטרך לפרק את המרכיבים:

הקמת עמוד פייסבוק עסקי:

לא כל בעל עסק היום מבין את החשיבות של עמוד פייסבוק עסקי על פני פרסום פוסטים מהעמוד האישי שלו. כי בראייה שלו "פוסט זה פוסט, אין הבדל".

אז זהו, שיש הבדל והוא עצום. כמות הכלים הניתנים למנהל עמוד עסקי בפייסבוק לעומת עמוד אישי היא עצומה. הכלים הניתנים לך מאפשרים  למקסם את פרסום הפוסטים לקהל שלך ולבנות קמפיינים.

מה שמוביל אותנו ל-

בניית אסטרטגיה שיווקית:

העלאת תמונה של מבצע לעמוד הפייסבוק שלך, אולי אפילו עיצבת פוסט מושקע בפוטושופ, קידמת את הפוסט ב100 ₪ ועדיין לא קיבלת את כמות הלייקים והתגובות לה ציפית ויותר מזה, לא הגיעו לקוחות בעקבות הפוסט. ולמה בעצם? כי היום לא מספיק להכין פוסט יפה ולקדם אותו בכסף.

כדי שהעמוד שלך יניב תוצאות יש צורך בבניה של אסטרטגיית שיווק ממוקדת ומותאמת עבור העסק שלך. ניתוח של קהל היעד של העסק, תחקיר מעמיק של המתחרים, איזה מוצר כדאי לקדם?

לדוגמא: רוב בעלי העסקים ממהרים לפרסם את המוצר היקר ביותר שלהם כי הם יודעים שזה הוא המוצר שיכניס להם את הרווח הגדול ביותר, אך לא מבינים כי הם בעצם מרחיקים את הלקוח. למה? כי זה שווה ערך לזה שבחור ילך ברחוב, יראה בחורה שמוצאת חן בעיניו והוא יקרע בפניה ברך וישלוף טבעת. מן הסתם שהבחורה תסרב. בדיוק כך זה עובד עם הלקוח, יש להתחיל  מהמוצרים ה"זולים" וע"י כך לתת ללקוח להכיר אתכם ולאט לאט להעלות למוצר הדגל שלכם. דוגמא זאת היא רק חלק קטן מתכנון נכון ובניית אסטרטגיה שיווקית נכונה לעמוד שלכם.

מספר העלאות בשבוע:

מחיר החבילות משתנה בהתאם לכמות הפוסטים השבועיים אותם תרצה להעלות לעמוד שלך. אבל איך תדע כמה פוסטים אתה באמת צריך?

הרבה בעלי עסקים חושבים שאם יעלו פוסט בכל יום בשבוע זה יניב להם תוצאות. האמת היא, שלא כל עסק צריך להעלות 5 פוסטים בשבוע.

חשוב למצוא את האיזון כדי שתוכל להיות תמיד בתודעה של הלקוחות שלך, אבל בלי להיתפס כמעיק. 3 פוסטים שבועיים הם הכמות הטובה והמאוזנת ביותר לרוב העסקים.

קידום ממומן של פוסט:

כפי שהזכרנו בהתחלה, בעלי העסקים החושבים שאם יקדמו את הפוסט שלהם בכסף הוא יביא תוצאות, עלולים לחוות אכזבה עמוקה. כיוון, שללא בניית הקהל ספציפי עבור העסק שלך, הפוסט אותו קידמת בכסף יגיע לאנשים לא רלוונטיים.  

לדוגמא: פוסט על לק ג'ל שיגיע לילדים קטנים או גברים. אז נכון שיש גברים או ילדות קטנות שאכן משמשים בל'ק ג'ל, אבל הם לא הקהל המרכזי שלך ואם לא תגדיר את הקהל הזה הכסף שלך פשוט לא יניב תוצאות.

הפקת לקחים:

כדי לראות תוצאות בשטח צריך ניהול נכון ומוקפד של עמוד הפייסבוק העסקי שלך.  אז כמה תצטרך לשלם על זה?

רוצים לראות את המחירון שלנו?

אהבתם את המאמר? שתפו
שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
ווטסאפ
שיתוף ב linkedin
לינקדאין
שיתוף ב email
שליחה במייל

בואו ניקח אותו יחד לשלב הבא, ונתחיל לגייס לקוחות חדשים כבר היום!

צרו איתנו קשר ונתחיל לגייס לקוחות חדשים לעסק שלכם!

הפרטים שלכם ישמשו אותנו אך ורק ליצירת קשר אתכם ולא יעברו לגורם שלישי!