דמיינו לכם שאתם פותחים עסק. אבל לא עכשיו ב2014, אלא לפני עשרות שנים.
בשביל לשווק ולפרסם על העסק שלכם הייתם צריכים לעצב פליירים, ללכת לבית דפוס, לתלות אותם ברחבי העיר ועוד טרחה רבה. וכדי לשמור על הלקוחות? הייתם צריכים להתקשר אלייהם, לשמוע מה חדש אצלם, האם הם זקוקים לשירותינו או מכירים מישהו שאולי יזדקק להם.
עכשיו בואו נחזור למציאות. כשאתם מקימים עסק היום, אין צורך בתהליך מסורבל שכזה, שכן כל עסק או עצמאי המעוניינים לפרסם את עצמם עושים זאת באמצעות אתר אינטרנט, פייסבוק או באמצעות-דיוור אלקטרוני (והכי מומלץ כמובן, לשלב בין כולם). מהי המערכת הזו? מערכת דיוור אלקטרונית היא מערכת שליחה אוטומטית אשר מסוגלת לשלוח מסר שיווקי איכותי לכל רשימת הדיוור של החברה בלחיצת כפתור אחד. זהו פתרון קל, אוטומטי, רווחי ונגיש לכל עסק, בכל גודל ובכל תחום פעילות.
לאחר שצברתם כמות לקוחות, אתם רוצים לשמור עלייהם ולהזכיר להם שאתם קיימים. אם תשאלו היום כל בעל עסק, הוא יגיד לכם שהמילה הכי נחשקת בתחום השיווק כיום, היא רשימת תפוצה. אם הצלחתם לייצר רשימת תפוצה ממוקדת ואיכותית- אתם תבנו קשר יציב יותר עם לקוחות קיימים, תמשכו לקוחות פוטנציאליים ותפעילו שיווק אפקטיבי, כמעט ללא השקעה או משאבים יקרים.
למה זה כל כך נחשק?
-בעידן הטכנולוגי של היום, שכולם ממהרים כל הזמן ואין זמן פנוי, אנשים יותר נגישים לדברים שזמינים להם און-ליין. ברוב העבודות אנשים משתמשים כל הזמן במיילים, ואף הסמארטפונים שלנו מסתנכרנים באופן קבוע עם המייל. כך, באמצעות בניית מסרים קבועים, הנשלחים אוטומטית ממערכת דיוור, אתם מדמים מערכת יחסים אישית, מעניינים את הלקוחות במבצעים או שירותים חדשים ולמעשה יוצר אצל הלקוח תחושה שיש לו על מי לסמוך.
-מניסיוננו בשיווק ופרסום, גילינו כי גולשים שנחשפים למוצר כלשהו בפעם הראשונה, הם לא ממהרים לבצע עסקה ובדרך כלל אינם זוכרים את שם האתר (תחשבו רגע על עצמכם כלקוחות, לא כך?). בפרסום על ידי דוא"ל בניגוד לפרסום דרך אתר האינטרנט-תגיע ישירות ללקוחות פוטנציאליים. דרך הפצת ההודעות תוכל לשכנע את הקונים שהעסק שלך מציע שירותים מותאמים לצרכיהם. לא רק זאת, ההודעות הללו לא יגיעו לתיבות הספאם של הלקוחות. כאשר הגולש/הלקוח שלכם נותן את כתובת הדוא"ל שלו, הוא למעשה מאשר רשמית קבלת דואר ממך. והכמות? דיוור אלקטרוני מאפשר לכם לשלוח כמות בלתי מוגבלת של מיילים לכל מקום בעולם תוך שנייה!
-באמצעות מערכות דיוור ישיר דיגיטליות ניתן למיין את קהל היעד המקבל על פי קריטריונים שונים (כגון מין, גיל, תחביבים, השכלה, עיסוק וכדומה) – כך שלמעשה אתם זוכים להפצה של מידע רלוונטי על בסיס נתונים ברורים מאוד אודות מקבל ההודעה, מה שהופך את הסבירות לקריאת ההודעה ולהתעניינות מצד המקבל – לגבוהה ביותר. בנוסף לכך, המערכת מאפשרת ניתוח של תוצאות הדיוור ששלחתם, כך שניתן לקבל מידע עדכני על פתיחות המייל, הקלקות על קישורים, נמענים פעילים וכדומה. האמנם הייתם יכולים לעשות זאת בעזרת עלונים שנשלחים לבית הלקוח?
-אפילו אם הלקוח לא קורא את התכנים שאתם שולחים, הם מהווים תזכורת מתמדת לעובדה שאתם שם ואינדיקציה לגבי העובדה שקורים דברים מעניינים בעסק שלכם, בין אם זה מבצעים או מוצרים חדשים וכו'.
-חיסכון בכסף ושימוש ירוק לסביבה. משלוח דואר, טלמרקטינג טלפוני, השקעה בקמפיינים פרסומיים גדולים יכולים להיות עסקים יקרים. אתם תמצאו את עצמכם משלמים סכומים גדולים המסתכמים באלפי שקלים שלא בטוח שישתלמו בחזרה. עם זאת, באמצעות דיוור אלקטרוני ניתן לחסוך בעלויות מיותרות, בנייר ולשמור על הסביבה.
אצלנו ב'מדיה דום' אנחנו נציע לכם שירות זה יחד עם שאר השירותים שאנו מציעים במסגרת קידום העסק שלכם. משווקים שהבינו שצריך לשלב בין אפיקי השיווק הניבו תוצאות מקסימאליות. היתרונות במערכת זו כפי שקראתם הם רבים, אבל מעטים הם החברות שגם מציעות לכתוב עבורכם את התכנים של המיילים בצורה המעניינת והשיווקית ביותר. אצלנו ב'מדיה דום' התמורה שאנחנו תקבלו היא הרבה יותר גדולה מההוצאה הכספית, ובעיקר הלקוחות לא ישכחו אתכם והם יבינו שאתם לא שכחתם אותם!