פרסום בלינקדאין

מחפשים קהל יעד ייחודי? זו הרשת שיכולה לתת לעסק שלכם יתרון משמעותי על פני המתחרים שלכם.

פרסום בלינקדאין

כמו כל רשת חברתית, גם לפרסום בלינקדאין יש הרבה מאוד יתרונות המבוססים על יכולות פילוח מתקדמות. למרות שלקידום בלינקדאין יש הרבה מאוד פוטנציאל, חשוב קודם כל להבין שזה לא ערוץ שיווק שמתאים לכל סוגי העסקים. ישנם עסקים העשויים להפיק תועלת רבה מרשת חברתית זו, ואילו עבור אחרים זה יהיה בזבוז מוחלט של משאבים. ניתן להגיד דברים דומים גם על רשתות חברתיות אחרות, אך בהקשר של לינקדאין זה מאוד בולט, קהל היעד שלה ואופי הפעילות הוא מאוד ספציפי ולכן אינה מתאימה לקשת רחבה של עסקים כפי שאפשר להגיד על ערוצים כמו פייסבוק או יוטיוב.

 

לינקדאין – פלטפורמת שיווק ייחודית

לינקדאין היא אחת מהרשתות החברתיות הגדולות ביותר. יש לה למעלה מחצי מיליארד משתמשים וזה בהחלט מקום מכובד ברשימת הרשתות החברתיות. בשונה מרשתות חברתיות גדולות אחרות, היא פונה לנישה מאוד מוגדרת – זוהי רשת חברתית הפונה אל הקהל העסקי. מטרות השימוש בלינקדאין הן לא לצורך בידור ופנאי כפי שרואים ברשתות חברתיות אחרות; הרשת מסייעת לצורכי ניהול קריירה, יצירת קשרים עסקיים, מציאת עבודה וגיוס עובדים. למשל זהו כלי שבו חברות מתחום ה B2B יכולות למצוא את אנשי המפתח בארגונים שאליהם הם רוצים להגיע; כלי שבעזרתו עובדים יכולים להציג את יכולותיהם המקצועיות ועוד. באופן טבעי לא תראו כאן תמונות בבגד ים, אלא אם כן זה קשור לתחום המקצועי שלכם.

באמצעות לינקדאין אתם יכולים לבצע קידום לעסק שלכם. הרשת מאפשרת לכם קמפיינים ממומנים, אך ישנה גם חשיבות גדולה לבניית פרופיל עסקי מקצועי ברשת זו. זוהי הזדמנות להציג את הצד המקצועי של העסק שלכם, הפעילות שלו והאנשים שמאחוריו. גם אם אינכם עוסקים בפרסום ממומן, זכרו שזהו כלי מקצועי בו שותפים עסקיים פוטנציאליים ולקוחות מחפשים מידע לגבי העסקים איתם הם שוקלים לעבוד.

לינקדאין כוללת משתמשים מכל העולם. ישנם ישראלים רבים הפעילים ברשת, ביניהם חברות, מנהלים ובכירים רבים. אך עברית היא אינה השפה הרשמית של הפלטפורמה, דבר היוצר מגבלות מסוימות. חברות ישראליות רבות נוהגות להשתמש בקידום בלינקדאין דווקא להגיע אל הקהל הבינלאומי.

 

 

למי מתאים קידום בלינקדאין?

בשל האופי המיוחד של לינקדאין, היא פחות מתאימה למי שרוצה לשווק מוצרים לקהל הרחב. קידום בלינקדאין מתאים מאוד לשיווק עסקים בקטגוריית ה B2B, אך גם B2C המציעים מוצרים ושירותים המתאימים לקהל המשתמשים הייחודי. רוב הקהל בלינקדאין הוא קהל מקצועי מתחומים שונים של תעשייה, פיננסים, הייטק, אקדמיה ומחקר, יזמות ופרסום. אם קהל המטרה שלכם בקטגוריות האלה, קידום בלינקדאין עשוי להתאים עבורכם.

באמצעות פרסום בלינקדאין תוכלו להגיע לציבור גדול מאוד של בעלי תפקידי מפתח, יזמים ומשפיעני דעת קהל.

 

אפשרויות הטירגוט של קידום בלינקדאין

כמו כל רשת חברתית, לינקדאין מציעה לכם אפשרויות טירגוט מתקדמות. חלקן דומות לרשתות חברתיות אחרות, כמו למשל טירגוט על פי מיקום גאוגרפי, גיל או שפה. אך ישנן גם אפשרויות טירגוט ייחודיות לפרסום בלינקדאין, להלן כמה דוגמאות:

  • ניתן לפנות אל קהלים הקשורים לחברות מסוימות. אתם יכולים לעשות את הטירגוט לפי ענף, לפי גודל החברה, לפי השתייכותה למדדים בורסאיים (למשל S&P 500) ועוד. למשל, תוכלו לטרגט קהל יעד של עובדי בנק HSBC בהונג קונג. ניתן גם לטרגט לפי גודל החברה.
  • ישנה אפשרות לטרגט את הקהל לפי רמת ההשכלה, תחומי הלימוד ואפילו האוניברסיטאות בהן הוא למד. אתם יכולים לטרגט לפי שנות הוותק במקצוע, תחומי עניין מקצועיים, כישורים ייחודיים ועוד.
  • תוכלו גם לערוך קמפיין הפונה אל אנשים המכהנים בתפקידים ניהוליים, בארגונים העוסקים בתחום הפיננסיים, בהם יש למעלה מ 500 עובדים והם נמצאים באירופה. כך תוכלו לתפור קמפיינים מאוד מדויקים.

 

מטרת הקמפיין

כאשר מבצעים פרסום בלינקדאין, חשוב להגדיר היטב את מטרות הקמפיין. באמצעות קידום בלינקדאין תוכלו להשיג את המטרות הבאות:

  • מודעות למותג – ניתן להגדיל את המודעות למותג בפני קהלים רלוונטיים.
  • טראפיק לאתר -באמצעות קידום ממומן בלינקדאין תוכלו להניע גולשים אל האתר שלכם או אל דף הנחיתה.
  • מעורבות (Engagement) – קמפיין זה מאפשר להגדיל את העוקבים בדף או האינטראקציה עם המודעה.
  • צפיות בוידאו – להביא לצפיות בסרטון וידאו ואינטראקציות עם הסרטון.
  • יצירת לידים – קמפיין לידים מאפשר להשתמש במודעות פרסום הכוללות טופס לאיסוף לידים.
  • קמפיין לקידום המרות – ניתן לעשות קמפיין לקידום המרות כמו הרשמה לקורס, הורדת אפליקציה, הזמנת שירות, רכישת מוצר ועוד.
  • גיוס עובדים – חברות משתמשות בלינקדאין לגיוס עובדים באופן פסיבי ואקטיבי. ניתן לבנות קמפיינים להגדלת החשיפה למודעה.

 

 

פרסום בלינקדאין הוא התמחות בפני עצמה

ישנם רבים העוסקים בפרסום בסושיאל, אך בדרך כלל הכוונה היא לפלטפורמות כמו פייסבוק, אינסטגרם ואולי כמה אחרות. אך כאשר מדובר בקידום בלינקדאין, חוקי המשחק כאן שונים. גם אלו המחזיקים בידע וניסיון בקידום בסושיאל, עלולים למצוא את עצמם מתקשים לבצע פרסום בלינקדאין.

בניית מודעות פרסום או תכנים שיווקיים אחרים עבור הפלטפורמה הזו דורשת עמידה בסטנדרטים אחרים, סטנדרטים מקצועיים יותר. הקהלים שנמצאים כאן מקבלים את ההחלטות שלהם בצורה שונה, למשל ישנו הבדל גדול בין אופן קבלת ההחלטות בארגון (כאשר אתם עסק בתחום ה B2B), לבין אופן קבלת ההחלטות של הצרכן הסופי.

בהתאם לכך צריך לדעת כיצד לבחור נכון את המסרים השיווקיים, כיצד לבחור את המילים, העיצוב הגרפי וכל השפה השיווקית שלכם. צריך להכיר את קהל הגולשים ודפוסי ההתנהגות של הקהל, על מנת לחזות כיצד יגיבו לסוגים שונים של מודעות.

בדרך כלל בפרסום בלינקדאין יש פחות דגש על הרגש, אלא יותר על מידע ועובדות. אך גם את אלו צריך לדעת להציג בצורה אטרקטיבית ומעניינת. לכן אם אתם רוצים להפיק תועלת מקידום בלינקדאין, חשוב לעשות זאת באמצעות אנשי מקצוע שמנוסים בנישה ייחודית זו.

 

אפיון אתר אינטרנט

כאשר אתם שוכרים חברת בניית אתרים, אתם אולי מדמיינים כי מייד ישנו צוות טכני היושב מול המחשב ורושם שורות קוד,

שיפור מהירות אתר אינטרנט

מהירות אתר אינטרנט היא סוגיה חשובה מאוד. יכולות להיות סיבות שונות המאטות את האתר, והדבר פוגע באתר ובמטרות העסקיות שלכם.

קידום אורגני בגוגל

קידום אורגני בגוגל כאשר עסק ניגש לבניית אתר אינטרנט הוא נוטה לראות את העולם דרך משקפיים ורודות, ולמה לא בעצם?

עיצוב לוגו

עיצוב לוגו לעסק היא פעולה חשובה מאוד. כיום כל עסק עושה זאת כבר בשלב ההקמה, אך גם עסקים וותיקים שהתנהלו

בניית תיק מותג

בניית תיק מותג המונח 'מיתוג עסקי' בוודאי נשמע אינספור פעמים במשרדו של כל יזם וכל בעל עסק. כולנו מבינים שמיתוג

עיצוב אתרים

עיצוב אתרים עיצוב אתרים הוא הרבה יותר ממה שחשבתם. לעיצוב אתר אינטרנט ישנה מתודה שלמה וחשוב לתת בה דגש על

בניית דף נחיתה

בניית דפי נחיתה לפני שנדבר על בניית דפי נחיתה ועיצוב דף נחיתה, כדאי להסביר מהו בכלל דף נחיתה ולמה אתם

בניית חנות אינטרנטית

בניית חנות אינטרנטית הקמת אתר מסחר יכולה לסייע לכם לפתוח ערוץ מכירות חדש, להגיע לקהלים חדשים וליהנות ממכירות רבות עם

בניית אתר תדמית

בניית אתרי תדמית כאשר מדברים על אתר לעסק, נשאלת השאלה מהי מטרת האתר. תתפלאו, לפעמים התשובה אינה מובנת מאליו. ישנם

סרטון תדמית

סרטון תדמית לעסק תדמית העסק היא דבר חשוב ביותר, היא מהווה חלק מהמיתוג והאסטרטגיה השיווקית שלכם. בעזרת תדמית העסק ותהליכי

פרסום ביוטיוב

פרסום ביוטיוב עם למעלה משני מיליארד משתמשים, אינטגרציה עם גוגל, נוכחות בפלטפורמות שונות, יכולות טרגוט מתקדמות והיכולת להעביר מסרים באמצעות

פרסום בפייסבוק

פרסום בפייסבוק  פייסבוק היא אחת הרשתות הדומיננטיות מבין כל הרשתות החברתיות. זה בא לידי ביטוי גם במספר המשתמשים וגם בכך

פרסום בטיקטוק

פרסום בטיקטוק כנראה שלא צריך לספר לכם מה זה טיקטוק, רואים ושומעים את האפליקציה בכל מקום והיא להיט אצל ילדים

פרסום באינסטגרם 

פרסום באינסטגרם  אינסטגרם היא רשת חברתית הפונה אל הקהל הצעיר. היא מתמקדת במדיה ויזואלית באמצעות תמונות וסרטוני וידאו. היא זוכה

בניית אסטרטגיה

בניית אסטרטגיה

אז מאיפה מתחילים? איך בונים אסטרטגיית שיווק מנצחת? קודם חשוב להבין מה התפקיד הראשי של האסטרטגיה. התפקיד של כל אסטרטגית

בניית פרופיל לקוח

בניית פרופיל לקוח כאשר אנו חושבים על שיווק אנו מיד חושבים על קמפיינים, אתרי אינטרנט, סושיאל וכל הכלים המתקדמים שיש

ניתוח נתוני פרסום

כלי ניתוח רשת אוספים נתונים ומאפשרים לחברות לנתח אותם ביעילות. מפרסמים מסתמכים על המידע הזה מכיוון שהם רוצים תצוגה ברורה